BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ekrani utiču na kvalitet sna

Stručnjaci preporučuju da ugasite televizor, računar i mobilni telefon jedan sat prije odlaska na spavanje, ukoliko želite dobar san.

Prema rezultatima istraživanja koju su proveli stručnjaci američke Nacionalne fondacije za san, devet od deset ljudi koji koriste elektronske uređaje prije spavanja, izjavilo je da ima problema sa snom, a najveći uticaj na stimulaciju mozga ima igranje video igrica na mobitelu i internetu.

Izloženost vještačkom svjetlu od sumraka do odlaska na spavanje potiskuje oslobađanje hormona melatonina koji utiče na pospanost, te stimuliše budnost i odlaže potrebu za snom do kasno u noć.

Čak i kada se ugase svjetla, tehnologija utiče na prekid sna. Jedan od deset dvadesetogodišnjaka se svakodnevno budi u toku noći zbog telefonskh poziva, poruka na mobitelu ili e-mailu.

Profesor DŽim Horn, direktor centra za istraživanje sna na Univerzitetu “Loughborough”, kaže kako čak i djeca od pet, šest ili sedam godina imaju video igrice u svojim spavaćim sobama, što znatno utiče na kvalitet njihovog sna.

bhzdravlje

Izvor: Reuters Health


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton