BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako sjediti pravilno

Ukoliko radite za kompjuterom u kancelariji, možete izbjeći povrede i bolove u leđima, sjedeći pravilno i postavljajući stvari na stolu pravilno.

Ovdje imate nekoliko savjeta:

Podržite leđa
Pravilno postavljena stolica smanjiće napor na vašim leđima. Koristite stolice koje se mogu lako namještati, i kojima se može podešavati visina, položaj naslona i nagib. Drćite koljena u visini kukova kad sjedite.

Namjestite stolicu
Isprobajte stolicu i upoznajte se sa mogućnostima podešavanja koje stolica dopušta. Ukoliko je neko dgrugi sjedio na njoj, moguće je da ćete morati da je ponovo namjestite. Ako vam ni jedan od nivoa namještanja ne odgovara, probajte drugi tip stolice.

Pravilno postavite noge
Noge treba da stoje ravno na podu. Ne držite noge prekrštene jer to može da zaustavi cirkulaciju i da dovede do problema sa kukovima.

Monitor držite u nivou očiju
Monitor držite oko 30-75 centimetara udaljen od očiju. Postavite ga tako da vam gornji rub ekrana mude u visini očiju. Ukoliko je potrebno stavite postolje za monitor.

Izbjegavajte refleksiju ekrana
Postavite monitor tako da izbjegnete refleksiju od svjetla ili sunčevih zraka. Ukoliko je potrebno stavite zavjese na prozore i zamijenite plafonsko svjetlo stolnim. Podešavanje osvjetljenja i kontrasta na monitoru takođe je jako bitno.

Stvari na stolu moraju biti lako dostupne
Postavite stvari koje često koristite u svoju blizinu tako da su vam lako dostupne. Izbjegavajte često istezanje ili okretanje kako bi dohvatili nešto.

Izbjegavajte naprezanje tokom korištenja telefona
Ukoliko provodite dosta vremena telefonirajući, koristite slušalice sa mikrofonom umjesto običnih telefonskih slušalica. Konstantno držanje slušalice priklještene između uha i ramena može dosta napregnuti vratne mišiće.

Izbjegavajte naprezanje ručnih zglobova
Zglobovi treba da vam stoje ravno tokom korištenja tastature. Držite laktove vertikalno ispod ramena, i odmah uz tijelo. Računarski miš postavite što je bliže moguće. Podloga za miš sa uzvišenjem za zglob pomaže u pravilnom držanju zgloba tokom rada.

bhzdravlje

Izvor: nhs.uk


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton