BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Pripremite tijelo za zimu

 

I hladni dani su dobro vrijeme za početak gubljenja viška kilograma, ali u ovom periodu posebno je važno da razmišljate i o zdravlju jer je veća mogućnost da se razbolite. Zato vam predstavljamo savršen način mršanja koji će vam dati energiju.

Iako većina žena, a i muškaraca, o dijetama počinje da razmišlja tek na proljeće, jer misle da se višak kilograma tokom hladnijeg doba godine ne primjećuje pod debelom odjećom, svi oni koji o vitkoj liniji razmišljaju kao važnom elementu svog zdravlja sa dijetama počinju već zimi. Predstavljamo vam dijetu sa kojom možete da počnete odmah, a koja će istovremeno jačati imunitet i topiti kilograme.

Bez pretjerivanja

Pretjerivanje u unosu slatkih jela i pića najčešća je loša navika koja dovodi do povećanja mase tokom zimskih mjeseci, a sve češći problem je i prekomjeran unos namirnica koje imaju dobre osobine kada se jedu u umejrenim količinama. Tu se, prije svega, misli na med, orahe, maslac od kikirikija te suvo voće.

Zimski mjeseci su doba godine kada se manje krećemo i boravimo na svježem vazduhu, pa puno žena svoje slobodno vrijeme provodi za šporetom ugađajući sebi i svojoj porodici sa pripremom ukusnih jela. Ali, ono što je nepcu dobro, često ne pogoduje zdravlju, a ni mršanju.

Prijedlog jednodnevnog menija

Doručak: biljno mlijeko sa raženim pahuljicama.

Užina: jabuka i mandarina.

Ručak: supa od povrća, pileći odrezak sa dinstanim kupusom i jednim sezam pecivom.

Užina: čaj po želji.

Večera: rižoto od pečuraka sa integralnom rižom.

Deset zlatnih pravila za mršanje i jačanje imuniteta

  1. Procijenite svoj nutritivni status i odredite razlog povećanoj masi.
  2. Nipošto ne odstupajte od dogovorenog režima ishrane.
  3. Pijte nezaslađene čajeve i vodu.
  4. Dodatne preparate konzumirajte isključivo pod kontrolom.
  5. Svakodnevno jedite voće.
  6. Svakodnedno konzumirajte primjereno začinjene sviježe salate.
  7. Raznovrsno se hranite te u 7 dana nemojte ponoviti isti obrok.
  8. Pobrinite se da imate urednu probavu i svakodnevnu stolicu.
  9. Ne gladujte.
  10. O promeni režima ishrane obavezno se konsultujte sa doktorom.

Izvor: Zdravo živo


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton