BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Savjeti za bolji san tinejdžera

 

Ovdje možete da pronađete nekoliko praktičnih i jako korisnih savjeta koji mogu pomoći vašem djetetu u tinejdžerskoj dobi da prevaziđe svoje probleme sa snom.

– razgovor sa djetetom o problemima koji ih muče, pomoće im da se rasterete

– naglasite im koliko je važno da imaju dovoljno sna. Dokazano je da dovoljno sna znatno poboljšava pamćenje i funkcionalnost. Potrebno je minimum osam do devet sati sna u danima kada dijete ide rano u školu.

– nagovarajte dijete da svaki dan bude aktivno ili da vježba najmanje 60 minuta

– naglasite im da izbjegavaju kofein (može se naći u pićima kao što je koka kola. čaj ili kafa), jer on utiče na proces spavanja i sprječava duboki san

– objasnite im da prevelik ili premalen obrok pred spavanje može da utiče na to da ne mogu zaspati usljed prepunog ili praznog stomaka.. Ovo takođe može izazvati i nelagodu tokom spavanja

– nagovorite djecu da odrede sebi šemu spavanja. Pridržavanje i obavljanje određenih procesa svaki put prije spavanja, može im olakšati da zaspu

– obezbijedite vašem djetetu ugodnu sredinu za spavanje (idealno je da je soba mračna, rashladna, tiha i udobna)

– ne dozvolite televizor u sobi. muzički sistem nije štetan, ali televizor ili monitor od kompjutera obično stvaraju najviše problema

– osigurajte udoban krevet i madrac, a kad se odlučite na kupovinu novog, nagovorite dijete da ga izabere

– upamtite da se navike koje se nauče u adolescentnom dobu najčešće zadrže za čitav život, tako da je bitno da djete nauči kvalitetne navike što ranije
Izvor: nhs.uk

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton