BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Savjeti za prevenciju opadanja kose

 

Bolje spriječiti nego liječiti stara je narodna izreka. Važi za sve aspekte života, a naročito za bolesti. Opadanje kose može se spriječiti pravilnom njegom, adekvatnom prehranom, te zdravim načinom života.

Da bi sačuvali svoju kosu, pročitajte navedene savjete, pridržavajte se istih, a zatim ćete sigurnoimati manje problema sa svojom kosom.

  • za njegu kose koristite češalj od ekoloških materijala
  • prije pranja kosu dobro raščešljajte četkom kako bi otklonili nečistoću i razmrsili vlasi
  • za pranje kose koristite isključivo toplu tekuću vodu
  • koristite šampon koji je prilagođen tipu vaše kose
  • prilikom određivanja količine šampona budite što štedljiviji, malo šampona je sasvim dovoljno
  • šampon ne nanosite direktno na kosu, nego ga prethodno razrijedite vodom
  • šampon nanosite uz nježno masiranje kože glave vrhovima prstiju
  • ostavite šampon da djeluje kraće vrijeme, a nakon toga ga potom strpljivo i temeljno isperite sa kosu sa vodom
  • nakon pranja, kosu ne treba grubo i na silu sušiti. Mokra kosa je posebno osjetljiva. Lagano kosu iscjedite uz pomoć peškira a zatim ju umotajte mekim, zagrijanim peškirom
  • nježno raščešljajte kosu sa češljem
  • sredstva za oblikovanje frizure nanosite isključivo na kosu
  • kosu sušite prirodno na vazduhu
  • vrućina šteti i koži i kosi, pa upravo zbog toga izbjegavajte sušenje vrućim vazduhom. Ako ste primorani da to uradite razmak između kose i aparata treba da bude minimalno 20 cm
  • za bojenje i friziranje kose koristiti isključivo dermatološki i ekološki testirane preparate
  • nakon uvijanja kose, kosu nemojte prati najmanje 3 dana. Svako jutro kosu navlažite običnom ili još bolje mineralnom vodom.
  • što češće masirajte glavu. Masaža opušta kožu i stabilizuje rad lojnih žlijezda te utiče na korijen kose, hranjivim sastojcima i kisikom
  • na jesen i u proljeće koristite ampule, maske za kosu ili dodatke prehrani. Iste izaberite u dogovoru sa dermatologom ili sastojke pripremite jednostavno kod kuće.
  • veliku pažnju posvetiti zaštiti kose i njezi, nakon uticaja sunčevih zraka, vjetra, hladnoće te izlaganja u solariju, sauni, kupanja u moru, bazenu i slično
  • dnevno piti od 2 do 3 litre tekućine
  • za kosu je najvažniji vitamin C, bjelančevine, cink, željezo i biotin. Ove sastojke osigurajte prehranom od voća, povrća, ribe, morskih plodova, mesa, jetre, mliječnih proizvoda te sa žitaricama.
  • ispadanje kose zbog stresa, razgrađujte psihičkom relaksacijom, fizičkom aktivnošću te spavanjem

Izvor: NHS Choices


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton