BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Vježbom protiv stresa

Vježbanje može biti odličan način da se opustite. Istraživanja su pokazala da fizička aktivnost može pomoći u borbi protiv stresa, jer popravlja raspoloženje.

Najmanje 30 minuta fizičke aktivnosti umjerenog intenziteta, pet puta sedmično je sve što vam treba kako bi unaprijedili svoje zdravlje.

Djeca i mladi ljudi trebali bi svaki dan da budu aktivni bar sat vremena, ili kroz sportske aktivnosti, ili kroz igru ili kroz pješačenje do i iz škole.

Nedostatak fizičke aktikvnosti može imati ozbiljne posljedice po vaše zdravlje. Čak i mala količina aktivnosti može prilično smanjiti rizik od hroničnih oboljenja, kao što su srčana oboljenja, kap, neki oblici raka i dijabetes tipa 2. Vježbanje smanjuje rizik od prerane smrti za 20 do 30 odsto.

Koristi fizičke aktivnosti uključuju:

  • bolje zdravlje
  • više energije
  • smanjenje stresa
  • jačanje kosti i mišića
  • bolja ravnoteža, snaga, i pokretljivost
  • bolji san
  • bolja tjelesna građa
  • dostizanje i održavanje zdrave tjelesne težine
  • jačanje samopouzdanja

LJudi su postali manje aktivni dijelom jer nam je tehnologija znatno olakšala živote. Globalno, ljudi se dosta manje kreću i sagorijevaju dosta manje energije nego prije.

Ovo znači da svako od nas treba da treba da razmisli o povećanju fizičkih aktivnosti koje se lako mogu uklopiti u našu svakodnevnicu.

Fizička aktivnost pospješuje i mentalno zdravlje, veoma je korisna za anksiozne i depresivne ljude, a može dosta uticati i na sprječavanju pojave tih problema.

LJudi koji su fizički aktivni imaju dosta bolje mišljenje o sebi i bolje samopouzdanje. Vremenom kako postajete fizički aktivniji počinjete razmišljati i o drugim aspektima svog zdravlja, kao što su pušenje i ishrana.

Generalno vježbanje vremenom vodi do sveobuhvatnog poboljšanja u životnim navikama.

bhzdravlje

Izvor: nhs.uk


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton