BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Osjećajte se i izgledajte najbolje moguće: Budite zdravi i fit uz 10 savjeta Dr. Oza

Osigurajte sebi zdravlje pridržavanjem jednostavnih pravila koje vam savjetuje Dr. Mehmet Oz. Redovno vježbanje, koje ne mora uvijek da bude naporno i kvalitetna ishrana su esencijalni u postizanju i zadržavanju željenog zdravog izgleda.

 

 

 

Minimalni napori su potrebni da bi bili zdravi i fit, a uvođenjem ovih 10 savjeta u svakodnevicu pomoći će vam da se osjećate bolje.

1. BUDITE SNAŽNE, A NE MRŠAVE
Dovoljno je tek 7 minuta vježbanja dnevno da nam organizam ne bi zahrđao. Čak i ako imate prenatrpan dnevni raspored i ne stignete u teretanu ili fitnes centar, ovako kratko vreme razgibavanja i vježbanja sasvim je dobar način da vam organizam ostane jak i u formi. Snagu i otpornost ste sebi zagarantovali i ako dnevno pređete do 8 km služeći se svojim nogama.

2. IZBACITE “BIJELE OTROVE” IZ ISHRANE

Najveći neprijatelji koje bi trebalo izbaciti iz ishrane ili bar smanjiti njihovu konzumaciju su šećer, so, mlijeko, brašno i ljuštena riža. Putem ovih namirnica narušavate metabolizam i imunitet. Izbacite li ih iz ishrane uveliko ćete sebi i pomoći pri gubitku viška kilograma.

3. JEDITE BROKOLI
Prirodni čistač jetre i borac protiv raka je brokoli. Ovo zeleno povrće prepuno je svojstava koji su korisni vašem organizmu i obezbjeđuju mu zdravlje. Preporuka Dr. Oza jeste da ga očistite i nasjeckate 5 – 10 minuta prije samog pravljenja te da ga ne kuhate u vodi već na pari kako bi zadržao što više korisnih sastojaka.

4. OBEZBJEDITE SEBI DOVOLJNO VITAMINA D
Jedite dovoljno lososa, tune, skuše, mesa, pečuraka i žumanaca u kojima je ponajviše vitamina D. Imunitet i metabolizam će vam biti više nego zahvalni pri konzumiranju tih namirnica, a s obzirom na relativno malu preporučenu dnevnu dozu koja iznosi od 5 do 10 μg, stvarno ne bi trebalo da bude problem uvrstiti ga u ishranu. Takođe je i umjereno izlaganje organizma suncu odličan način da sebi obezbjedite njegovu apsorpciju koja je potrebna kostima i zubima.

5. PIJTE 8 ČAŠA VODE DNEVNO
Voda je život – je činjenica od izuzetne važnosti za zdravo tijelo. Pogotovo ako ste na režimu zdrave ishrane i izlažete organizam fizičkim aktivnostima u cilju gubitka neželjenih kilograma, svakako ne zaboravite da pijete dovoljno vode kako bi spriječili dehidraciju organizma koja dovodi do umora i gubitka energije.

6. SVAKODNEVNO KONZUMIRAJTE ZELENI ČAJ
Ovaj napitak bogat je antioksidansima zaslužnima za zdrav rad srca i borbu organizma protiv raka. Uvrstite ga u svakodnevnu rutinu i možete biti sigurni da će vam osigurati mnoge benefite.

7. UNESITE ESENCIJALNE NUTRIJENTE U ISHRANU

Vitamini, minerali, esencijalne aminokiseline i esencijalne masne kiseline preko su potrebne organizmu, a njihov unos možemo osigurati putem hrane. Pravilna i uravnotežena ishrana koja obiluje vlaknima, žitaricama, povrćem i nemasnim mesom učiniće vas zdravim i otpornima na loše spoljašnje uslove.

8. ODLOŽITE DEZERT

Potrebu za slatkim nemojte u potpunosti ignorisati čak i kada ste na dijeti, dopustite sebi mali grijeh ako osjetite potrebu za šećerom, samo pazite da istu zadovoljite bar 2 sata poslije jela jer šećer ometa apsorpciju hranljivih materija. Po preporuci Dr. Oza taj slatki obrok neka bude malo tamne čokolade s obzirom na to da je kakao zaslužan za bolju cirkulaciju i bolji protok krvi u mozak.

9. SPAVAJTE MINIMALNO 7 SATI DNEVNO

Ovaj savjet je koristan svima, a posebno se odnosi na one koji su u borbi s kilogramima – manjak sna neprijatelj je svim naporima koje preduzimate u svrhu gubitka težine. Kvalitetan sedmosatni san pospješuje vitalne funkcije organizma i obnavlja ga, prenosi She.

10. NE PRESKAČITE DORUČAK
Doručak je najvažniji obrok. Započnite dan zdravim doručkom kako bi utažili glad koju organizam osjeća poslije buđenja inače će dolazi do usporavanja metabolizma. Naviku doručkovanja, lakše ćete steći ako svako jutro budete jeli istu ili sličnu hranu.

Izvor : 24sata.info


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton