BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Svjetski dan dijabetesa

Zdravlje je najbitnije i svi znamo da je još uvijek bolje spriječiti nego liječiti, ali većina osoba čeka uvijek zadnji trenutak, čak i ako pričamo o rutinskim pregledima. Jedan takav pregled je i regularno mjerenje razine šećera u krvi. Naime, 14. novembar je idealan dan za mjerenje razine šećera u krvi, kada se obilježava Svjetski dan šećerne bolesti.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana šećerne bolesti u preko 160 zemalja diljem cijeloga svijeta skreće se pozornost na važnost ove bolesti.

Ovogodišnji Svjetski dan dijabetesa obilježava se pod sloganom „ Dijabetes – zaštitimo našu budućnost“, s ciljem da se što veća pažnja obrati na djecu i da se programi prevencije prave primarno u tom smjeru.

Povodom obilježavanja Svjetskog dana dijabetesa, Zavod za javno zdravstvo Tuzlanskog kantona, u partnerstvu sa Ministarstvom zdravstva Tuzlanskog kantona, studentima Medicinskog fakulteta i Udruženjem roditelja prijatelja djece oboljele od dijabetesa, realizovaće brojne aktivnosti s ciljem podizanja nivoa svijesti građana o brizi za zdravljem.

U okviru planiranih aktivnosti u prostorijama mjesnih zajednica Batva i Mosnik održat će se edukativna predavanja i podjela edukativnog materijala, uz određivanje nivoa šećera u krvi i mjerenje krvnog pritiska, kao i podjela edukativnog materijala na gradskom trgu gdje će se takođe vršiti  mjerenje nivoa šećera u krvi i krvnog pritiska.

Kontrolu razine šećera u krvi dijabetičari najčešće rade putem prehrane, ali često zaboravljaju na važnost tjelovježbe. Tjelovježba je za dijabetičare je posebno važna jer štiti od bolesti krvožilnog sistema, kojima su dijabetičari podložniji.

Dijabetičari često osjećaju promjene raspoloženja zbog promjena u razini šećera u krvi. Tjelovježba će kontrolirati razinu šećera, spriječiti nagle promjene raspoloženja i poboljšati kvalitetu života, kako svim ljudima, tako i dijabetičarima.

Zaboravite na isprike da nemate vremena jer će vaš život biti znatno kvalitetniji. Tek tridesetak minuta vježbanja dnevno će pomoći kod kontrole razine šećera u krvi, a stručnjaci vam donose nekoliko savjeta:

  • Odaberite najdraže aktivnosti
  • Omogućite tim aktivnostima da se lako uklope u ostale dnevne obveze
  • Nemojte započeti s nerealnim ciljevima
  • Započnite laganim intenzitetom te ga postupno povećavajte
  • Pronađite prijatelja za vježbanje koji će vas dodatno motivirati
  • Postavite specifične i realne ciljeve
  • Budite aktivni tokom slobodnog vremena

 


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši