BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Najbolje i najgore piće prije i poslije treninga

Približava nam se sezona kupaćih kostima, a sa njom i naša povećana potreba za odlaskom u teretenu. Podjednako kao što je važna hrana koju unosimo, bitno je i piće koje konzumiramo prije i poslije vežbanja. Postoje napici koji pospješuju rezultate našeg vježbanja, kao i oni koji ih usporavaju.

Obratite pažnju na to šta pijete prije i poslije treninga

Većina nas može da dehidrira u teretani, a simptome dehidrinosti organizma lako se primećuju, štucanje tokom treninga, manjak mentalne i fizičke sposobnosti, grčevi, toplotna iscrpljenost i toplotni udar.

 

ŠTA DA PIJETE

KAFA

Iznenađeni ste? Mala doza kofeina povećava našu fizičku izdržljivost i ublažava bol poslije treninga. Jedna studija je pokazala da su ljudi koji su prije treninga konzumirali dvije šoljice kafe, izdržali duže treninge.
Kako ovo funkcioniše? Koefin blokira bol od mišića do mozgra pola sata, zato pola sata prije treninga popijte ekspreso.
Stručnjaci preporučuju 2,3 miligrama kofeina po kilogramu težine sat vremena prije treninga. Ukoliko se pridržavate propisanih vrijednosti, nećete dehidrirati poslije treninga.
SOK OD VIŠANJA

Kiseo sok od višanja, bogat antioksidantima, ublažava upalu i otok poslije treninga. Istraživanje sprovedeno u Velikoj Britaniji otrkiva da su se mišići kod trkača koji su redovno pili sok do višanja prije i poslije treninga, mišići brže oporavljali.


 

ČOKOLADNO MLIJEKO

Čokoladno mlijeko ima pravi odnos proteina i ugljenih hidrata koji regenerišu umorne mišiće. Jedna studija je utvrdila da mlijeko podstiče sintezu mišića. Uz to, natrijum i šećer u mlijeku povećavaju nivo insulina koji u tijelu zadržava vodu i vraća našu energiju.

 


PIVO


Istraživanje sprovedeno u Španiji pokazuje da pivo brže do bilo kojeg sportskog napitka rehidrira organizam poslije vježbanja. Poput čokoladnog mlijeka, pivo ima pravu kombinaciju ugljenih hidrata i proteina koje oporavlja tjelo poslije fizičkih napora i ublažava bolove.


ŠTA NE SMIJETE DA PIJETE

Energetska pića sadrže šećer i kofein koji ubijaju rezultate treninga. Bogata šećerom nisu dobra za rehidrataciju organizma, a ogromne količine kofeina u njima djeluju kao diuretici.

zena.blic.rs


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton