BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


5 namirnica za ravan stomak

Kombinacijom vježbi za stomačne mišiće, kardio vježbi i pravilne ishrane možete doći do ravnog stomaka.

Neke masti su bolje od drugih. Monozasićene masti, to jest one dobre masti, mogu da vam poravnaju stomak! Kako? Porast šećera u krvi signalizuje našem organizmu da skladišti masti u dijelu oko struka, ali monozasićene masti zaustavljaju rast šećera, čime prestaje i akumulacija masti. One, takođe, snižavaju nivo lošeg LDL holesterola piše Žena Blic.

 
MASLINOVO ULJE

Pored toga što ima antiupalno dejstvo i pogoduje kardiovaskularnom sistemu, ekstradevičansko maslinovo ulje dobro je za mozak i za mnoge druge organe.

 
AVOKADO

On je takođe bogat mastima, tako da ga ne treba konzumirati više od jedne četvrtine šolje dnevno.

 
BADEMI

Bademi su bogati i vlaknima, proteinima i vitaminom E koji pomažu u stabilizovanju nivoa šećera u krvi. Stručnjaci preporučuju dnevni unos od 30 grama dnevno, što je otprilike 23 badema. Ova količina badema sadrži devet grama masti i oko 165 kalorija.

 
CRNA ČOKOLADA

U malim količinama, pomaže varenje i bori se protiv naslaga sala. Što je veći sadržaj kakaoa, to je zdravija.

 
SPANAĆ

Ima izuzetno malo kalorija, ali puno vitamina C, vitamina K, gvožđa, kalijuma i magnezijuma. Takođe, odličan je izvor kalcijuma koji pomaže u kontrakciji mišića, i bogat je vlaknima zbog kojih se osjećamo siti.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza