BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Dijete koje garantuju rezultate

Ako želite da smršate, svakako bi trebalo da pripazite na unos hrane. Ali, u moru dijeta potrebno je znati prepoznati onu koja će vam odgovarati. Analiza Američkog udruženja ljekara koju prenosi Žena Blic pokazala je da su dvije najdjelotvornije dijete one s umanjenim unosom masnoća i smanjenim unosom ugljenih hidrata.

 

Istraživanje je pokazalo da je moguće da ćete više smršati ako odaberete dijetu sa smanjenim unosom ugljenih hidrata, ali su razlike, u odnosu na onu sa smanjenim unosom masti, zaista male. Kada su naučnici proučili oko 50 različitih studija u kojima je učestvovalo oko 7300 ljudi, zaključili su da su oni koji su izbacili ugljene hidrate izgubili devet kilograma za pola godine. Sa druge strane, oni koji su izbacili masti, gubili su oko sedam kilograma za isto vrijeme.

 

Ove studije su se bazirale isključivo na gubitku kilograma i nisu pratile zdravstveno stanje ljudi, pa nije poznato kako utiču na najčešće probleme ljudi, poput dijabetesa ili bolesti srca. Ali, jedna studija je uporedila i zdravstvenu stranu dvije spomenute dijete, gdje se došlo do zaključka da je smanjenje ugljenih hidrata imalo pozitivniji uticaj na srce, jer se gubilo više kilograma pa se tako i smanjio rizik od srčanog udara.

 

Ovo su dvije popularne dijete koje isključuju ugljene hidrate i masnoće, ali bi svaka osoba koja se odluči da sagorijeva kalorije na ovaj način, morala da konsultuje svog ljekara.

 

 

ATKINSONOVA DIJETA

 

Ova dijeta isključuje unos ugljenih hidrata u organizam kako biste pomogli tijelu da se očisti od naslaga sala. Sa ovom dijetom nećete biti gladni, jer ne morate jesti samo tri puta na dan. Ali, morate biti istrajni, jer ako samo jednom pojedete komadić hleba ili bilo čega što sadrži ugljene hidrate, organizam će blokirati topljenje masnih naslaga. Ova dijeta nije za svakoga jer bi zbog obilja proteina ljudi sa zdravstvenim problemima trebalo da konsultuju ljekara prije početka dijete.

Zabranjeno: hleb, kromprir, brašno, pirinač, soja, grašak, prezle, pohovano meso, testetnine, kikiriki, lješnjak, viršle, zapršku, mliječne proizvode, grickalice, sladoled, čokolada, voće, šećer…

 

Dozvoljeno: Sve vrste mesa, sve vrste ribe, sve vrste salata, jaja, kafa

 

 

ORNIŠOVA DIJETA

 

Dijeta doktora Orniša se uglavnom bazira na veganskom načinu ishrane, koji bi trebalo da prati redovna fizička aktivnost. Preporučuje se jesti manje obroke, ali češće. Ova dijeta drži stres pod kontrolom i smanjuje nivo holesterola u krvi.

 

Dozvoljeno: Sve vrste zrnevlja, mahunarke, voće i povrće, mliječni proizvodi sa minimumom mliječne masti.

 

Zabranjeno: Sve vrste mesa, ulje, kao i avokado, masline, orahe, masti i šećer.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza