BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Tri koraka da se pripremite za zdravu jesen

To što je jesen stigla, ne znači da bi trebalo da prestanete da mislite na svoje zdravlje i nemate fizičku aktivnost.

Jasno je da rutina vježbanja u toku ljeta i proljeća ne može biti primijenjena na jesen jer vrijeme to ne dozvoljava. Pored toga, ko misli na vježbanje kada je napolju hladno i mutno? Međutim, redovna fizička aktivnost će vas oraspoložiti, a u jesen će vam i lakše pasti jer su temperature niže.

Prošetajte sami ili sa djecom. Sagorjećete kalorije, ubrzati krvotok i osvježiti srce i pluća, a šetnja je dobra i ako želite da se izborite sa stresom. Za intenzivnije vježbe provedite malo više vremena zagrijavajući se prije nego što izađete na hladnoću.

Sa jeseni pazite na imunitet. Obična prehlada je veoma zarazna, a možete se zaraziti putem vazduha ili je pokupiti sa neke zaražene površine, pa protrljati rukom oko, nos ili usta. Ali pored uobičajenog pranja ruku, postoji mnogo načina da ojačate svoj imuni sistem.
Kako bi imuni sistem dobro funkcionisao, morate imati dovoljno sna. Bilo bi dobro da uvijek liježete u isto vrijeme i da spavate od sedam do osam sati. Visok nivo stresa također pogoršava stanje imunog sistema, pošto se ljudi koji su dugo pod stresom lakše razbole kada su izloženi virusima.

Kako biste izašli nakraj sa hroničnim stresom, meditirajte svakodnevno. Još jedan od načina da ojačate imuni sistem tokom sezone gripa i prehlada jeste da se pridržavate svoje redovne rutine vježbanja. Pored toga što vam pomaže da ostanete u formi, vježbanje ojačava i imuni sistem.

 

oslobodjenje.ba


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton