BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ne možete da spavate zbog stresa? Uz ovaj trik spavat ćete kao beba

Da li se često budite noću? Koristite se lijekovima kako biste utonuli u san? Ukoliko vam se ovo dešava, pred vama je trik sa disanjem koji će vam pomoći da odete u krevet puno ranije nego inače.

Ova vježba poznata je kao 4-7-8 tehnka, a dr. Andrew Weil je takođe zove i “prirodnim sredstvom za umirenje nervnog sistema”.

Vejl preporučuje korištenje ove vježbe, ne samo pred spavanje, već u svakoj situaciji kada se nađete pod stresom.

A, evo kako se ona izvodi…

1. Stavite vrh jezika na tkivo odmah iza vaših gornjih prednjih zuba i tu ga držite tokom trajanja cijele vježbe.

2. Potom izdahnite sav vazduh praveći zvuk izdisaja.

3. Zatvorite usta i tiho udahnite kroz nos nakon što izbrojite do 4.

4. Zadržite dah i nastavite da brojite do 7.

5. Izdahnite sav vazduh kroz usta, ponovo praveći zvuk izdisaja kada izbrojite do 8.

6. Ovo je jedno ponavljanje. Vježba se sastoji od četiri ponavljanja.

Pogledajte video…

 

Izvor: fokus.ba


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton