BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


SAVJETI: Ubrzajte mršavljenje jednostavnim trikovima

Kad se odlučite skinuti višak kilograma bit ćete uspješniji ako znate male trikove kojih se treba pridržavati kako bi uspješno dostigli zadane ciljeve na vagi.

Mršavljenje je proces koji ne treba uzimati olako, misleći kako će biti kratak i jednostavan, oko toga se slažu svi stručnjaci, a najbolji se rezultati uvijek postižu promjenom životnih navika, a ne brzinskim dijetama.

No, i pored toga, kad se odlučite skinuti višak kilograma bit ćete uspješniji ako znate male trikove kojih se treba pridržavati kako bi uspješno dostigli zadane ciljeve na vagi.

Najveći broj dijeta preporučuje manji unos ugljikohidrata u svrhu smanjenja ukupnog broja unešenih kalorija, no dosta ljudi je upravo iz tog razloga gladno i prekida dijetu. Stoga, ugljkohidrate jedite prije i poslije treninga, kad su vam najpotrebniji – prije treninga daju dovoljno energije, a nakon treninga pomažu u bržem oporavku.

Kad smo već kod vježbanja, odaberite ono koje će u najkraćem roku spaliti najviše kalorija. Dobro je početi s hodanjem ili laganim trčanjem ako nemate kondicije, no kad je steknete, kombinirajte nagle promjene ritma vježbanja s umjerenim kardio treningom i potrošit ćete najviše kalorija.

Uz to, što više skupina mišića uključimo u vježbe, metabolizam će bolje reagirati, pa ubacite teže vježbe u trening. Vježbe snage odlično djeluju na mršavljenje, a što više mišića imate, to ćete više kalorija trošiti u mirovanju.

Za kraj – pijte samo vodu. Sve ostalo ima nepotrebne aditive, a vitamine i minerale unijet ćete u dovoljnim količinama konzumacijom voća i povrća.

 

Izvor: Metro


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton