BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


8 Metoda koje će poboljšati vaše pamćenje

Ako želite povećati memoriju vašeg mozga kako bi mogli pamtiti više zadataka koji su vam dodijeljeni ili jednostavno želite poboljšati rad mozga zbog potreba u školi ili na fakultetu, napravili smo listu od 8 metoda koje će vam pomoći da uspješno poboljšate vaše pamćenje.
srecna-djevoja

1. Vježbanje

Ako idete u teretanu, trčite, radite sklekove, ili nešto slično, te vježbe ne utiču samo na vaše tijelo, one su jednako dobre za vaš mozak. Vježbanje povećava nivo kisika u vašem mozgu i samim tim štiti vaše moždane ćelije. Osobe koje redovno vježbaju imaju manji rizik od gubitka memorije i stvaranja šećera u krvi.

2. San

Ako moramo redovno vježbati, naravno da moramo i odmarati naše tijelo i mozak. Najbolji odmor je naravno san, mozak koristi spavanje da se oslobodi toksina nagomilanih tokom cjelodnevnog napornog razmišljanja.

3. Družite se

Jedan od najboljih načina i treninga memorije vašeg mozga je druženje sa ljudima, razmjenjivanje mišljenja kako na poslu tako i u nekim obližnjim kafićima isl. Interakcija sa drugima zaista utiče na poboljšanje memorije vaših moždanih ćelija. Naravno poslušajte savjet i više razgovarajte sa ljudima uživo nego putem socijalnim mreža ili “pametnih aplikacija”.

4. Liječite se od tjeskobe ili depresije

Tjeskoba i depresija mogu znatno uticati na vaše moždane ćelije i gubitak vašeg pamćenja. Naime, depresija povećava kortizol u tijelu, što povećava razinu kortizola u mozgu. To dovodi do gubitka moždanih područja, osobito hipokampus područje koje je odgovorno za kratkotrajno pamćenje. Anksioznost i depresija također utiču na sposobnost pamćenja određenih stvari jer se često prisjećamo negativnih, dok potiskujemo pozitivne događaje.

5. Vizualizirajte
Umjesto da se pokušate sjetiti riječi, zapamtite sliku. Vizualizirajte sliku u vašem umu koja se veže za neku stvar, osobu, događaj. Na primjer, kako bi se sjetili koliko je star vaš rođak, vizualizirajte ga kako otpuhuje rođendansku tortu na kojoj pišu njegove godine, ili ako želite zapamtiti neku adresu, vizualizirajte kuću s napisanom adresom.

6. Ponavljanje
Da li ste se ikada zapitali zašto učitelji daji djeci zadaću da napišu jednu rečenicu čak po 10 puta? Ponavljanje nekog procesa ne pomaže vam samo da taj proces savladate, nego da ono što ponavljate smjestite u vašu memoriju i da vam tu zauvijek ostane. Na taj način trenirate vaš mozak kako bi mogao pamtiti više informacija. Čim vam neko kaže da je nešto važno, zapišite to u vaš rokovnik, ponovite naglas više puta kako bi bili sigurni da ćete to zapamtiti.

7. Srušite ili razbijte informacije
Naime, ako morate zapamtiti više brojeva ili duži popis nekih informacija, stručnjaci savjetuju da te informacija podijelite u više grupa, kategorija, isl. Uzmimo primjer odlaska u prodavnicu, majka ili otac su vam napravili listu namirnica koje ćete kupiti, ako vam je zaista duga lista namirnica koje ćete kupiti, preporučujemo da vaše namirnice razvrstate po kategorijama kao npr: mliječni proizvodi, smrznuti proizvodi, kozmetika, itd…

8. Izazovite vaš mozak
Angažujte vaš mozak u aktivnostima koje potiču razmišljanje ili koncentraciju, kao što su križaljke ili Sudoku. Izazovite svoj ​​mozak kako bi naučili nešto novo – jezik, novu vještinu – i istraživati ​​nešto što vas intrigira.


Označeno ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton