BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Savjeti za lakše treniranje uprkos VELIKIM GRUDIMA!

Žene sa većim poprsjem često osjećaju poteškoće prilikom treniranja. Nelagodno im je, ne znaju kako da kontrolišu grudi, a da ih ne pritisnu previše.
djevojka-trci

Kakav grudnjak treba da nose žene koje žele da trče, a u grudima osjećaju bol ili napetost? Preporučuju im se dvostruki, ojačani sportski grudnjaci koji drže dojke pripijene ka tijelu. To nisu obični sportski grudnjaci, oni imaju dodatna ojačanja.

Nije velika razlika ukoliko želite da praktikujete vježbe snage. Dvostruki grudnjaci se preporučuju i u ovom slučaju. Puš-ap grudnjaci ili grudnjaci sa žicom se nikako ne preporučuju.

Ako imate velike grudi, a vježbe izvodite potrbuške, savjetuje se stavljanje poluvaljka ispod grudi ili izvođenje vježbi na nekom uzvišenju (kutija, lopta). Osim grudnjaka, ono što je veoma važno jeste da vježbate grudi i jačate prsne mišiće. Na taj način dobijate tonus i masno tkivo ostaje tamo gdje treba da bude.

Za čvrste grudi pojačajte cirkulaciju. To ćete postići tuširanjem toplom i hladnom vodom. Osim što će se cirkulacija poboljšati, otklonićete i bol i napetost u grudima. Tako se utiče na čvrstinu i toniranje mišića grudi.


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton