BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Dijeta sa krastavcima: Do 7 kilograma manje za 14 dana!

Osnovu dijete čini salata od krastavaca koja se može konzumirati u neograničenim količinima svaki put kada se osjeti glad.
krastavac

Dijeta sa krastavcima idealna je za sve one koje mrzi da previše razmišljaju šta će jesti dok su na dijeti jer je dijetni plan krajnje jednostavan: postoji svega par namirnica koje se konzumiraju, a sama dijeta se sprovodi deset dana.

Postoji i produžena varijanta od 14 dana gde su zabilježeni zaista sjajni rezultati: gubitak od čak 7 kilograma – naravno u zavisnosti od nivoa fizičke aktivnosti, piše Dijeta.net.

Osnovu dijete čini salata od krastavaca koja se može konzumirati u neograničenim količinima svaki put kada se osjeti glad.

Salata je bogata nutritivima i ne morate brinuti da će vam nešto manjkati u toku desetodnevnog režima.

 

Ostale namirnice koje se jedu u toku dana su:

– 2 kuhana jaja ili 150 gr tunjevine ocijeđene od ulja ili 150 gr grilovanog bijelog mesa;

– 2 veća kuhana krompira (mogu se kuvati, bariti, peći u rerni ali ne i pržiti u ulju) ili 3 kriške integralnog hljeba;

– 500 grama svježeg lokalno gajenog voća.

Od tečnosti pije se obična voda, čaj, a dozvoljena je čak i kafa (bez šećera). Ono što je striktno zabranjeno su gazirana pića, alkohol i slatkiši.

Uz svaki obrok kao i između obroka – mogu se jesti neograničene količine krastavac salate (recept se nalazi dole) ili piti krastavac šejk – dakle, kada god vas napadne glad – slobodno navalite na salatu ili šejk od krastavca (recept je pri dnu strane).

Primjer jelovnika:

Doručak: 2 tvrdo kuvana jaja + činija salate od krastavca;

Užina: 5 šljiva ili jedna veća jabuka ili breskva… ili neko drugo sezonsko voće u ukupnoj težini do 200 gr

Ručak: Tostirani integralni hljeb + činija salate od krastavca

Užina: Šejk od krastavca

Večera: Voće po izboru (do 300 gr)

Kako se pravi salata od krastavca

Salata se izuzetno brzo pravi i veoma je jednostavna. Potrebne namirnice su: oko 400 gr krastavaca; 2 dl kiselog mlijeka ili jogurta (ko ima domaći kefir može ga staviti – varenje će mu biti više nego zahvalno), so i, ukoliko želite, mladi bijeli luk.

Način pripreme: Ogulite i isjecite krastavac na sasvim male kolutiće. Posolite ih, lagano promješajte da se so pravilno rasporedi i prelijte kiselim mlijekom, jogurtom ili kefirom pa opet lagano sve pomiješajte. Po želji i ukusu dodajte sitno nasjeckani mladi bijeli luk i… odmah servirajte.

Kako se pravi šejk od krastavca

U blender ubacite: jedan mladi krastavac (sa sve korom – naravno dobro opran), šaku dobro opranog špinata, jednu kiselu jabuku. Po želji dodajte malo narendanog svježeg đumbira ili na vrh noža đumbira u prahu. Dobro izmiksajte, sipajte u čaše i po vrhu pospite sa komadićima oraha ili badema. Lagano pijuckajte dok je svježe jer što duže stoji – gubi hranljive materije.

Ovakav napitak snabdjeće vaše tijelo obiljem vitamina i minerala, a naročito vitaminima A i K. Napitak je također bogat vlaknima, magnezijumom, gvožđem, vitaminima C, E i B, kao i kalcijumom i kalijumom. Cijeli spektar svega onoga što nam je potrebno i to sve u jednoj čaši!

Dodatne napomene

Iako je ovo veoma jednostavna dijeta, potrebno je da obratite pažnju na kvalitet namirnica – trudite se da koristite samo sveže povrće i voće od provjerenog snabdevača.

Umjerena fizička aktivnost je značajna stvar kod svake dijete pa i kod ove, pa će polusatna brza šetnja (to je ona šetnja gdje osećate da počinjete da se znojite) – značajno pomoći u skidanju viška kilograma.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton