BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako da se lakše razbudite za jutarnje vježbanje

Vježbanje rano ujutru ubrzava vaš metabolizam koji nerijetko ostaje takav i naredna 24 časa. Sagorijevanje kalorija se povećava za 30 odsto, pa je zato neophodno da se dobro pripremite i napokon postanete – jutarnji vježbač.
pospana-djevojka

Priznajemo, ne zvuči kao bajkovito jutro ustajanje u cik zore da bi se vježbalo, ali kad jednom uđete u rutinu zapitaćete se šta li vam je tu toliko djelovalo nezamislivo teško. Možda nećete svako jutro imati nerava da iskačete iz postelje i bacate se na vježbe, ali svakako ćete vremenom postati svjesni šta time dobijate.

Jutarnjim vježbanjem ubrzavate cirkulaciju, podižete nivo energije, podižete samopouzdanje, a i mentalnu oštrinu. Ako uspijete da izdržite da se budite i vježbate u isto vrijeme, uskoro će se regulisati rad vašeg endokrinog sistema, kao i srčani ritam, pa će vam budilnik postati nepotreban.

Evo kako da započnete sa ovom akcijom za bolje sutra i olakšate sebi rano buđenje.

– U hladnim jutrima biće vam lakše i prijatnije da ustanete iz postelje ukoliko na sebi imate pidžamu dugačkih rukava.

– Ukoliko planirate da trčite sutradan ujutru, to veče spremite odjeću u kojoj ćete džogirati. Ali, ostavite donji dio trenerke u spavaćoj sobi, trenerku u dnevnoj, patike u kuhinji, a jaknu na ulaznim vratima. Tako ćete morati da se rastrčite po kući da biste se opremili.

– Spavajte sa podignutim roletnama. Sva je prilika da će vas prvi zraci sunca učiniti manje pospanim.

– Prethodno veče spremite hladnu kafu i ostavite je u frižideru kako biste ujutru istovremeno unijeli dozu kofeina i ledenog razbuđivanja.

hladna-kafa

– Objezbedite se da vas poslije svakog vježbanja u frižideru čekaju jogurt i svježe voće – najjednostavnija hrana koja će vam unijeti prilično energije i zdravlja.

– Budilnik udaljite od kreveta tako da morate da se prošetate da biste ga isključili.

– Ukoliko umjesto klasičnog budilnika koristite alarm na telefonu, potrudite se da češće mijenjate melodiju, kako se ne biste navikli.


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton