BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ovo je doručak s kojim biste trebali započeti svoj dan?

Pametni izbor namirnica za doručak osigurat će nam dovoljno energije do ručka, ali i osigurati našem organizmu potrebne nutrijente.

zdrav-doručak

Doručak je najvažniji obrok u danu i nije svejedno što jedemo.

Pametni izbor namirnica za doručak osigurat će nam dovoljno energije do ručka, ali i osigurati našem organizmu potrebne nutrijente. Na portalu Yahoo svojim čitateljima savjetuju da svakako biraju najzdraviji doručak – mediteranski!

Doručak bi trebao uključivati i voće i povrće, ali ono što nas je pomalo iznenadilo – morske plodove. Evo nekoliko prijedloga…

Omlet s povrćem

Pola šoljice usitnjenog špinata, tri supene kašike maslinovog ulja, četvrtinu šoljice sitno sjeckane crvene paprike i luka, dva jaja i malo svježeg bosiljka. To vam je potrebno za pripremu ovog omleta. Zagrijte tavu, pazite da ne bude prevruće, na nju izlijte kašičicu maslinovog ulja. Zatim dodajte špinat, crvenu papriku i luk i miješajte dok povrće ne omekša. Oko pet minuta. Povrće zatim izvadite sastrane.

Preostale dvije kašičice maslinovog ulja ulijte u tavu i zagrijte. Dodajte jaja koja ste prethodno umutili i zavrtite tavu tako da se rasporede po njoj poput palačinke. Dodajte povrće koje ste maloprije pripremili na polovicu omleta, a zatim pažljivo savijte drugu polovicu preko povrća i poslužite na tanjiru ukrašeno bosiljkom.

Avokado i mini paradajz u “zdjeli” od hljeba

Potrebni sastojci su: pola nasjeckanog zrelog avokada, kašičica soka od limuna, malo ribljeg umaka, pita bread ili slično pecivo, pola šoljice mini paradajza , 2 kašičice maslinovog ulja, na vrh noža morske soli. Pomiješajte avokado, limunov sok i riblji umak te sve zgnječite viljuškom. Smjesu rasporedite na obje polovice peciva, rasporedite paradajz i pokapajte maslinovim uljem. Po želji posolite i doručak je spreman.

Sendvič s dimljenim lososom

Za ovaj sendvič potrebna vam je jedna kašičica krem sira, pecivo, po želji šnite dimljenog lososa, 3 tanke kriške krastavca, jedna kriška crvenog luka, kašičica kapara. Pecivo namažite sirom te posložite sastojke i doručak je spreman.


Označeno

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton