BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Spavajte kao beba: 4 aktivnosti za bolji san

Svi već znamo koliko je kvalitetan san važan, ako želimo da normalno funkcionišemo tokom cijelog sljedećeg dana. Ukoliko imate problema sa snom, evo nekoliko jednostavnih trikova kako da to promijenite.

trudnica san

1. Kafa

Vaša posljednja šolja kafe bi trebalo da bude ispijena u 2 popodne. Naime, prosječnoj osobi potrebno je 5-7 sati da bi se tijelo oslobodilo samo pola unesenog kofeina. 10 sati potrebno je za 75 odsto. Ispijanje kafe kasnije tokom dana može poremetiti vaš san.

2. Omiljene aktivnosti

Vjerujemo da se često tek naveče opuštate uz omiljene aktivnosti, kao što su čitanje ili gledanje serije. No, umjesto toga, pokušajte sve takve aktivnosti da prebacite za jutro. Na taj način imaćete čemu da se radujete jutru. Epizoda omiljene serije uz jutarnju kaficu ne zvuči nimalo loše, zar ne?

3. Čišćenje

Bolje ćete spavati na svježe opranoj i mirišljavoj posteljini.

4. Utoplite noge

Opšte je poznato da bolje spavamo u hladnijim prostorijama, jer se naša tjelesna temperatura mora smanjiti, kako bi zaspali. A kada je temperatura preniska, i naše ruke i noge su hladne, što dovodi do sužavanja krvnih sudova i zadržavanja topline u tijelu. Tople čarape su rješenje problema i dobar način da podstaknete brži san.


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton