BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Udahom i izdahom oblikuj trbušnjake

Pomoću ove tehnike ojačat ćeš duboke unutrašnje trbušne mišiće

trbuh_6450x300

Ova jedinstvena i učinkovita tehnika za vježbanje trbušnih mišića se vrlo često primjenjuje u jogi. Pomoću ove tehnike ojačat ćeš duboke unutrašnje trbušne mišiće i dobiti tanji struk u vrlo kratkom vremenu. Uglavnom su potrebna tri do četiri tijedna da se vide rezultati

Iskustva su pokazala da što se vježba češće upražnjava postižu se bolji i brži rezultati. Vježbu je nužno ponoviti bar pet puta. U početku će tvoji trbušni mišići biti vrlo napeti, ali kad se navikneš trebat će ti puno manje napora da ih kontroliraš.

Početna pozicija

  • Početna pozicija: lezi na leđa s rukama položenim uz tijelo, a noge savij u koljenu, a stopala osloni o pod. Najvažnije je da ti abdomenalni mišići budu opušteni. Zatim polako izdiši zrak iz pluća bez da stišćeš mišiće.

Donji dio trbuha

  • Dok izdišeš zrak iz pluća, trebaš početi stiskati trbušne mišiće, pri tom ih uvlačeći unutra što više možeš. Dok stišćeš mišiće zaustavi disanje i drži mišiće donjeg dijela trbuha stisnutim 10 do 15 sekundi. Nakon toga uzmi mali udah i nastavi uvrlačiti trbuh unutra.

Gornji dio trbuha

  • Nakon vrlo kratkog opuštanja i ponovnog udaha stisni mišiće gornjeg trbuha i zadrži dah 10 do 15 sekundi. Zatim udahni, ali održavaj mišiće napetim.
  • Izdah – sada opusti trbuh i duboko diši. Izdahni zrak iz pluća i trbuha i uvuci trbuh unutra koliko god možeš. Izbaci trbuh prema van bez uzdisaja ili izdisaja.

Radeći ove vježbe ojačat ćeš unutarnje trbušne mišiće u samo tri tjedna.

Jenifer Lowe Hewitt kombinira jogu i ples kako bi bila u formi.


Označeno

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton