BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Zbog ovih navika ste stalno umorni

Umor i iscrpljenost muči gotovo sve ljude koji rade, imaju mnogo obaveza i porodicu, ali ponekad se malim promjenama može dosta postići.

umoran-muskarac

Ako i vi spadate među one koji već po podne osjećaju da su spremni za spavanje, pokušajte da promijenite neke navike koje vas nesvjesno opterećuju i iscrpljuju iz dana u dan.

Vijesti, vijesti i još – vijesti

Znate da je stres jedan od najvećih iscrpljivača energije, a uz listu zadataka i ostale probleme, možda vas nesvjesno uzrujavaju i vijesti. Istraživanje na univerzitetu Montreal pokazalo je kako detaljno praćenje svih vijesti, posebno onih loših i deprimirajućih, podstiče stres. Naučnici su zaključili kako se to više odražava na žene, koje ih intenzivnije doživljavaju i duže pamte.

umorna-zena

Ne koristite pauzu na poslu

Naučnici na univerzitetu Ročester došli su do zaključka da nije dobro ne koristiti pauzu na poslu. Ako ste među onima koji čak i ručaju za računarom, vrijeme je da promijenite tu lošu naviku. Dvadesetak minuta na vazduhu daće vam više energije pa ćete biti produktivniji i zadovoljniji. A studija sa univerziteta Mičigen pokazala je pak da nam mogu pomoći čak i fotografije prirode na radnom stolu.

proljetni-umor

Kako se držite

Pravilno držanje nije važno samo za zdravlje leđa, već utiče i na nivo energije i mozak. Više je studija pokazalo kako loše držanje i pogrbljeno sjedenje dovodi do negativnih misli i slabijeg rada mozga. Ravno i pravilno držanje djeluje na pozitivan rad mozga. Studija sa Harvarda dokazala je da nas stav u kojem stojimo može podstaći na pozitivne misli i hraniti nam samopouzdanje. Stanite na dva minuta u stav sa rukama poput lika Wonder Woman i moguće je smanjiti rast hormona stresa kortizola.


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton