BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


7 efikasnih trikova protiv nadutosti

nadutost

Ne morate da držite iscrpljujuće dijete da biste smanjili obim struka Zdrava ishrana i fizička aktivnost su siguran put do savršene linije i dobrog zdravlja. Međutim, i male promjene u navikama se mogu pozitivno odraziti na obim struka.

Izbjegavajte gazirana pića

Gazirani napici ispuštaju ugljen-dioksid u vaš digestivni trakt, pa se tako javlja i neprijatna nadutost. Zato gazirane napitke zamjenite običnom vodom koja poboljšava varenje.

Ne žvaćite žvakaće gume

Dok žvaćete žvaku u želudac ulazi i više vazduha, pa se tako nadimate.

Jedite sporije

Ako brzo žvaćete i jedete na brzinu, takođe unosite u želudac više vazduha. Pored toga, na taj način ne dajte šansu organizmu da vam poruči da ste siti i možete se prejesti.

Izbegavajte slane namirnice

So u hrani zadržava vodu, pa je dobro da izbegavate brzu i preslanu hranu.Ne pretjerujte s vještačkim zaslađivačimaj, sorbitol, ksilitol i manitol koji se nalaze u namirnicama koje imaju oznaku “bez šećera” vare se teže i sporije i tako izazivaju nadutost stomaka.

Izbegavajte stres

Hormoni stresa mogu previše ubrzati varenje i izazvati nadutost i dijareju. Opustite se i vaš organizam će raditi bolje.

Provjerite svoje zdravlje

Hronična nadutost i gasovi mogu biti simptom netolerancije na laktozu ili spore apsorpcije fruktoze. Posjetite svog ljekara i otkrijte uzrok hroničnog nadimanja stomaka.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton