BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Dijeta: Brza priprema za bikini

Za one koji žele da smršaju brzo, a nisu u stanju da se podvrgavaju napornim i monotonim dijetama poput Atkinsove, moguće rješenje je Skrasdejl dijeta.

bikini

Ovaj način ishrane je modifikacija proteinske dijete, u kojoj je, za razliku od drugih proteinskih načina ishrane, dozvoljeno uzimati i ugljene hidrate.

Ovaj režim osmislio je američki kardiolog Herman Tarnouver iz Skarsdejla, kako bi pomogao pacijentima kojima je gojaznost ugrozila zdravlje srca.

Ovakva ishrana omogućava da se brzo i jednostavno istopi višak kilograma, a da tijelo ne ostane uskraćeno za neophodne hranljive namirnice. Ipak, kako se u ishrani ne koriste sve hranljive materije, poslije jedne ture ove dijete, koja traje dvije sedmice, neophodno je napraviti makar mjesec dana pauze. Tokom ovog perioda se unose sve namirnice, ali u umerenim količinama, a dijeta se poslije toga može ponoviti.

  • Iako je niskokaloričan, uz ovaj režim ishrane nema gladovanja, jer obiluje visokohranljivim namirnicama.
  • Proteinske namirnice – meso i mliječni proizvodi dugo drže sitost, a voće i povrće obezbjeđuju tijelu neophodne vitamine i minerale.
  • Da biste se oslobodili suvišnih kilograma, neophodno je da se strogo pridržavate slijedećih pravila:
  • Jedite samo onu hranu koja je navedena u jelovniku. Namirnice koje vam se ne dopadaju možete da izostavite, ali ne možete da ih mijenjate drugim namirnicama, niti da povećavate ukupnu količinu.
  • Ako za određenu namirnicu nije naznačena količina, može da se jede neograničeno.
  • Između obroka smiju da se uzimaju samo sirova šargarepa i celer.
  • Alkoholna pića su zabranjena.
  • Svakog dana je obavezno popiti bar osam čaša vode ili nezaslađenog čaja. Dozvoljena je i kafa bez šećera, kao i dijetalna pića, ali treba voditi računa da se u tom slučaju uzme više tečnosti.
  • Za pripremu salata mogu da se koriste samo limun i sirće. Ulje, majonez i slične masne namirnice su strogo zabranjene. Svo začinsko bilje je dozvoljeno u neograničenim količinama, a so treba koristiti minimalno.
  • Povrće se priprema bez putera, margarina ili drugih masnoća, a treba izbjegavati i skrobne namirnice – kukuruz, grašak, krompir, sočivo.
  • Meso mora da bude nemasno, sa piletine i ćuretine treba skinuti kožicu. Mesne obroke pripremati bez dodatnih masnoća.
  • Najvažnije je jesti polako. Kada se osjeti sitost, čak i malo prije toga (mozgu treba malo duže da prepozna sitost), treba prestati s jelom, bez obzira na to da li je pojedena sva predviđena količina.

PRIMJER JELOVNIKA

Prijedlog jelovnika je za sedam dana. U drugom krugu može da se ponovi isti jelovnik, ili da se unesu male modifikacije, tako što će određene namirnice biti zamijenjene namirnicama iz iste grupe.

Doručak: uvijek isti – kafa ili čaj bez šećera ili pola grejpfruta.

1. dan

Ručak: nemasna teletina, junetina, piletina ili riba pečena u rerni, salata od paradajza, kafa ili čaj.

Večera: pečena ili kuhana riba, paradajz, zelena salata, grejpfrut ili dinja.

2. dan

Ručak: voćna salata od raznih vrsta voća, bez šećera, kafa

Večera: pljeskavica od nemasnog mljevenog mesa pečena bez masti, kuhano ili dinstano povrće.

3. dan

Ručak: salata od tunjevine, svježe povrće, grejpfrut ili dinja

Večera: dva nemasna svinjska kotleta, miješana zelena salata, kafa

4. dan

Ručak: dva jaja pripremljena bez masnoće, sveži nemasni sir, barena mlada boranija ili salata od paradajza, 1 integralni tost, kafa

Večera: piletina na grilu ili barena, bez kožice, špinat, kafa

5. dan

Ručak: Nekoliko kriški tvrdog sira sa što manje masnoće, spanać, jedan integralni tost

Večera: pečena riba, kuvano povrće ili zelena salata, jedan integralni tost

6. dan

Ručak: voćna salata, kafa

Večera: pečena piletina bez kožice, parajz i zelena salata, grejpfrut ili dinja, kafa

7. dan

Ručak: kuhani kupus, brokoli ili karfiol, grejpfrut ili dinja, hladna ili topla piletina bez kožice, paradajz, šargarepa

Večera: nemasna govedina, teletina ili junetina, miješana salata, kafa.


Označeno ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton