BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ljetnji izazov: Jedna vježba, 4 minuta, 28 dana, novo tijelo!

plank-vezba-vezbanje-1425143652-55164Prihvatite izazov sa hiljadama drugih ljudi i dovedite svoje tijelo u savršenu formu. Izdržaj je jedna od najefikasnijih vežbi za jačanje središnjeg dijela tijela. Početnicima vjerovatno izgleda toliko jednostavno, pa je često preskaču. Ovakve vežbe otopiće vam masne naslage i ojačati mišiće leđa i trupa, zadnjice, ruku i nogu. Plank je zapravo izdržaj u gornjoj poziciji skleka, a mišići rade na sličan način kao kod sklekova – ne izdužuju se niti se krate, nego se dubinski jačaju i postaju izdržljiviji.

“Plank-izazov” osmišljen je tako da se kroz četiri sedmice postupno povećava vrijeme provedeno u izdržaju. Počinje se sa 20 sekundi, a konačni cilj je postići četiri minute neprekidnog planka. U završnoj fazi, vaše tijelo će biti spremno i za veće izazove, a mišićna masa biće naglašena.

Kod planka je vrlo važan ispravan položaj za izvođenje vježbe. Kada se podignete na laktove i oslonite na nožne prste, najvažnije je da vam gornji dio tijela bude u ravnoj liniji.

Dubokim udahom i mišićima trbuha kontrolišete da vam srednji deo trupa ne propadne, a vrat i glava neka budu u produžetku leđa. Težinu rasporedite na laktove i noge tako da napregnete mišiće zadnjice.Nakon što savladate ispravan položaj, preostaje vam samo da pobjedite sami sebe u izazovu koji traje 28 dana.

Ako želite vježbati u velikoj grupi, savjetujemo vam da posjetite “Fitness by Jasko”. Sve informacije možete dobiti putem facebook profila Fitnes Jasko.

U nastavku preslušajte nekoliko Fitness savjeta:





Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton