BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ne odustajte od dijete: 3 načina da izbjegnete osećaj gladi

Osećaj gladi je jedan od razloga zbog kojeg najčešće odustajemo od zdrave ishrane i dijeta. Srećom, postoje trikovi koji na prirodan način vrlo brzo ublažavaju glad, a svima su dostupni na dohvat ruke.

zena-vaga

Voda

Prazan želudac izaziva glad kada mu je preko potreban unos hrane, ali i vode. Dehidriran organizam također se oglašava kroz osjećaj praznog stomaka, pa bi trebalo da se potrudite da tokom cijelog dana unosite što više tečnosti. Ovakva navika je odlična iz više razloga: osim što ćete izgubiti koji kilogram i izbaciti štetne toksine, voda će vam ublažiti osjećaj gladi.

Vježbanje

Bilo koji vid rekreacije je najbolje rješenje kada je reč o mršavljenju, zbog toga što najviše jedemo kada nam je dosadno. Nemojte biti lijenji i aktivirajte se – vježbanje će vam ubrzati metabolizam, regulisati tjelesnu težinu, podstaći bolju cirkulaciju, pa samim tim i potisnuti lažni osećaj gladi koji se javlja kada ništa ne radimo.

Iskrenost

Najgore što možete uraditi ako planirate da smršate jeste da konzumirate grickalice između obroka, jer tako unosite nepotrebne i ne tako zanemarljive količine kalorija. Osim toga, ponekad nismo ni svjesni koliko smo kalorija unijeli kroz “užine” i zato treba da budemo iskreni prema sebi. Vodite evidenciju šta ste sve pojeli između obroka i koliko i vjerovatno ćete se šokirati. Slijedeći korak je da grickanje masnih i nezdravih poslastica zamijenite vodom ili čajem.


Označeno ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton