BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Oprezno: Ovo su dijete od kojih se još više gojite

Koliko ste se puta “predali” i prekinuli dijetu jer se više niste mogli pridržavati strogih pravila ishrane? Zatim vas je preplavio osjećaj neuspjeha. Dignite glavu jer vjerovatno nije problem u vama, nego u restriktivnoj dijeti koja od vas traži previše odricanja.

salo-na-stomaku

Istraživanja pokazuju da stroge dijete vode do nakupljanja novih kilograma i prejedanja.

Sve stroge restriktivne dijete ciljaju na brze rezultate pa od vas traže da naglo izbacite veliku količinu kalorija koju ste do tada unosili u organizam. Vašem tijelu se zbog toga čini da gladujete.

Jedan od razloga zašto se osjećate loše na dijeti i zbog čega se prejedate jeste to što konzumirate hranu od koje se vaše tijelo ne osjeća dobro i u kojoj ne uživate. Morate spoznati šta tijelo traži i voli.

Rezultat tog osećaja – nagon da jedete velike količine hrane kada dođete u kontakt s njom ili kada vaša snaga volje popusti. Tijelo je tada pod stresom, a u tom stanju skuplja mnogo više masti iz hrane nego obično.

Zbog toga bi trebalo dobro da razmislite pre nego što se upustite u novu strogu dijetu i pokušajte sami stvoriti pravila ishrane kojih ćete se pridržavati.

SAVJETI ZA USPEŠNO MRŠAVLJENJE

1. Uključite “prirodni” mjerač kalorija

To je vaše tijelo. Naučite prepoznati kada je gladno, a kada je sito i jedite u skladu s tim znakovima. Na taj način nećete se osjećati prevareno ili kao da vam nešto fali. Možda to zvuči teško, ali pokušajte da se hraniti na ovaj način barem 2-3 dana i odmah ćete primjetiti razliku u količini unesene hrane.

2. Naučite koja hrana odgovara vašem tijelu

Jedan od razloga zašto se osjećate loše na dijeti i zbog kojeg se prejedate jeste to što konzumirate hranu od koje se vaše tijelo ne osjeća dobro i u kojoj ne uživate. Jedna od predrasuda je da zdrava ishrana nije ukusna, međutim, to nije istina. Samo morate spoznati šta vaše tijelo traži .

Bitno je da je svaki vaš obrok (glavni i onaj manji) nešto u čemu ćete uživati i što će istovremeno hraniti vaš organizam na pravilan način i dati mu sve potrebne nutrijente. Zaboravite na odricanje i radite na zamjeni.

Ako volite piletinu, ne morate je se odreći. Jednostavno pohovanu zamijenite kuhanom ili grilovanom. Volite industrijski sok od pomorandže? Iscijedite sami pomorandže. Pravilo zamjene možete primjeniti na kompletnu ishranu.


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton