BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Budite sretni svakog dana

thumbnail.php

Postoje neka male stvari uz pomoć kojih sami sebi možete podići raspoloženje i osloboditi se stresa.

Nasmješite se – makar se i natjerali na to

Razvucite usne u osmjeh čak i ako vam nije do toga. Pomicanjem mišića koji regulišu osmjeh poslaćete u mozak signale da ste sretni i aktiviraćete centar zadovoljstva. Smješite se i dok razgovarate s ljudima. Možda ćete se u početku morati natjerati na to, ali to će vas učiniti pristupačnijom.

Posegnite za humorom

Smijanje podiže raspoloženje još bolje od osmjeha pa se obezbjedite humorističnim knjigama, serijama i filmovima.

Krenite u akciju

Studije su pokazale da vježbanje utiče na blagu depresiju poput antidepresiva. Vježbanje podstiče otpuštanje hormona dopamina, endorfina i noradrenalina zaslužnih za psihičko blagostanje. Već i pola sata treninga može podići raspoloženje i samopouzdanje i smanjiti stres.

Jedite tamnu čokoladu

Samo nekoliko kockica tamne čokolade sa više od 70 odsto kakaa mogu sniziti hormon stresa kortizol i podići hormone ugode endorfine i feniletilamin u krvotoku. Pijte topli ili ledeni zeleni čaj jer sadrži teanine, koji imaju umirujući efekat na cio organizam.

Organizujte okupljanje

Nazovite prijatelje, kolege ili članove porodice. Isplanirajte druženje uz ručak ili večeru u vašem omiljenom restoranu. Planiranje nečeg čemu se radujete može vam samo podići raspoloženje.

Dijelite komplimente

Sitne ljubaznosti kao što su pohvale i komplimenti oraspoložiće i onog kome je upućen i onog koji je uputio kompliment. Zato recite nešto lijepo, ali iskreno ljudima s kojima razgovarate.

Izbjegavajte negativne ljude

Negativnost je zarazna. Dvoje potištenih ljudi verojatno će jedno drugo dodatno deprimirati. Poklanjajte pažnju depresivnima samo onda kad se vi osećate stabilno i dobro, ali ako vam raspoloženje nije na visokom nivou okružite se pozitivcima. Oni mogu prenijeti neke od svojih pozitivnih emocija na vas.

Činite dobra djela

Pružanje pomoći, volontiranje i uopšte činjenje dobrih dijela bez nadoknade povećava osjećaj vlastite vrijednosti i duševnog blagostanja. Za prvu ruku dovoljno je da napravite uslugu članu porodice ili komšiji.

Velike obaveze podjelite na više manjih

Poslovi koji vas čekaju čine vam se preobimnim? Svaki zadatak ima nekoliko sastavnih dijelova. Podjelite velike zadatke na niz manjih i obavljajte jedan po jedan. Kad god dovršite neki od njih, obuzeće vas ponos i zadovoljstvo, jer ćete znati da ste bliže cilju.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton