BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kobne greške koje pravite svako veče

greske

Za većinu problema sa zdravljem smo sami krivi. Osam ili devet sati noćnog sna danas se mnogima čini kao čista utopija. I dok mnogi krive mjesec i zvijezde, neki stres ili nešto treće, za mnoge probleme sa insomnijom smo krivi sami. Kako? Sami sebi nanosimo štetu kroz 5 grešaka koje činimo nakon 21 sat.

1. Obilna večera

Nedosljednost sami sebi kada je riječ o večeri može vas koštati kvalitetnog i kontinuiranog sna. I ujutro se budite kao da niste ni spavali. Dobar recept protiv ovog problema jeste obilniji doručak i laganija večera, jer ćete na taj način stabilizovati nivo šećera u krvi, a iako je ukusnija, masnija hrana se duže vari, pa tijelo duže mora da bude budnom stanju.

2. Ko je onlajn?

Dobili ste poslovni mejl, neko od vaših prijatelja je na mreži i spreman je za čašicu razgovora, neko je stavio nešto zanimljivo na svoj Fejsbuk profil? Sve su to stvari koje mnogi danas rade u kasne večernje sate, a zbog toga se tijelo razbudi, a san odlaže. Zar zaista ne možete da sačekate jutro da provjerite sve to? Nemojte se izlagati svjetlima ekrana telefona, tableta i laptopa u večernjim satima, savjetuju stručnjaci za dobar san.

3. Još jedno piće?

Ta doza alkohola baš će vam dobro doći da se opustite nakon stresnog radnog dana. Ali, oprez! Uzrokovaće i nedostatak pospanosti u kasnijim satima. Ako baš ne možete ili ne želite da se odreknete tog alkoholnog pića ili više njih, nakon svake čašice popijte i jednu čašu vode. Imajte na umu, ako želite te večeri da imati kvalitetan san, neka poslednje alkoholno piće bude najkasnije tri sata prije nego što planirate da legnete.

4. Svađa

Svađa u večernjim satima može uzrokovati nesanicu i probleme sa snom tokom noći. Ako ne želite da se pola noći vrtite po krevetu, rasprave i rešavanje razmirica odložite za sutra. Uostalom, jutro donosi novi dan, a vjerovatno i lakše i jasnije riješenje problema.

5. Vitamini

Na kraju dana, kada se cijeli organizam usporava i priprema na noćni odmor, uzimanje bilo kakvih dodataka ishrani nije dobra ideja. Vitamin B podići će vašu energiju, pa je pametnije uzimati ga ujutro, a ne u večernjim satima, naročito pred spavanje.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton