BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Louise Hay: Kako trajno izgubiti suvišne kilograme

Louise-Hay-2Prekomjerna težina je dobar primjer kako možemo gubiti puno energije pokušavajući riješiti problem koji, u stvari, i nije pravi problem.

Obično se ljudi godinama bore s debljinom i uvijek su predebeli. U svojoj debljini vide razlog za sve što im se ružno dogodi. A, prekomjerna težina samo je vanjski efekt dubljeg, unutarnjeg problema. Držim da se iza debljine uvijek krije strah i potreba za zaštitom.

Kada se osjetimo uplašenima, ili nesigurnima, ili “nedovoljno dobrima”, mnogi od nas dobit će višak kilograma – radi zaštite.

Provoditi vrijeme u omalovažavanju sebe zbog pretjerane težine, ili u osjećaju grižnje savjesti zbog svakog pojedenog zalogaja, ili u preziranju sebe zbog svakog dobivenog zalogaja gubitak je vremena. I nakon 20 godina bit ćemo u jednakoj situaciji ako se ne suočimo s pravim problemom. A, sve što mi radimo jest da postajemo još uplašeniji i nesigurniji, a onda trebamo još više kilograma radi zaštite.

Prema tome, odbijam usredotočenost na dijete. One ne daju nikakve rezultate.

Jedina dijeta koja pokazuje nekakve efekte jest mentalna dijeta i izbjegavanje negativnih misli.

Uvijek kažem pacijentima: “Ostavimo sada sa strane problem debljine i pozabavimo se nečim drugim.”

Ali pacijenti mi često govore da ne mogu voljeti sebe dok su predebeli ili, kao što kaže jedna djevojka, “prezaobljeni”.

Objašnjavam im da su debeli, jer ne vole sebe.

Kada počnemo voljeti i poštivati sebe, nevjerojatno je kako kilogrami jednostavno nestaju s našeg tijela.

Vježba: Spremna sam promijeniti se

Hajde, počnite sa izjavom, “Spremna sam promjeniti se.” Ponavljajte to često. “Spremna sam promijeniti se. Spremna sam promijeniti se.” Možete i dodirnuti grlo dok to izgovarate. Grlo je središte energije, gdje se promjene događaju. Dodirivanjem grla postajete svjesni da je proces promjena počeo.

Budite spremni prihvatiti promjene kada one iskrsnu u vašem životu. Budite svjesni da je ono što trebate mijenjati upravo tamo gdje se ne želite mijenjati. “Spremna sam promijeniti se.” Svemir uvijek reagira na vaše misli i riječi. Stvari će se definitivno početi mijenjati dok ovo budete izgovarali.

Načini da se promijenite

Postoji duhovni, mentalni i fizički pristup. Holističko liječenje obuhvaća tijelo, um i duh.

Mi smo sto posto odgovorni za sva svoja iskustva. Svaka misao koju mislimo, kreira našu budućnost. Polazište svega jest uvijek u sadašnjem trenutku. Svatko ponekad pati od grižnje savjesti, čak i mržnje prema samom sebi. Najgori je stav: “Ja nisam dovoljno dobar.” To je samo misao, a misao se može mijenjati. Za čovjekovo je zdravlje najopasnija ogorčenost, kriticizam i grižnja savjesti. Opraštanje svojih i tuđih grešaka put je u ozdravljenje, čak i u slučaju raka. Kada stvarno volimo sebe, sve nam u životu bolje ide. Moramo naučiti voljeti sebe.

Možete započeti bilo čime. Neki počinju mentalnim pristupom ili odlaze na psihijatrijske terapije ili u radionice za liječenje. Neki počinju duhovnim pristupom kao što je meditacija ili molitva.

Kada počnete spremanje svoje “mentalne kuće”, nije važno odakle ćete početi. Počnite onim što najviše privlači vašu pažnju. Drugo će doći samo po sebi. Ljudi koji se loše hrane, a počeli su duhovnim pristupom, otkrit će uskoro da ih privlači drukčija prehrana.

Susret s prijateljem, otkrivena knjiga ili pohađanje tečaja pomoći će im da shvate kako hrana koju unose u svoj organizam znatno utječe na to kako izgledaju i kako se osjećaju. Jedna promjena vodit će k drugoj ako postoji želja za razvojem i promjenom. Ja dajem vrlo malo savjeta o prehrani jer sam otkrila da svi sustavi prehrane pomažu samo nekim ljudima. Ali poznajem dosta dobrih liječnika koji se bave holističkim područjem, pa pacijentima koji imaju potrebu saznati više o prehrani, preporučujem njih. To je područje u kojem morate pronaći svoj vlastiti način ili se obratiti specijalistu da vam pomogne.

Većinu knjiga o prehrani napisali su ljudi koji su bili vrlo bolesni i koji su pronašli svoj vlastiti sistem iscjeljivanja. Napisali su je da bi drugima izložili metodu koju su koristili. Međutim, nisu svi ljudi jednaki i ne koristi svakome jednak pristup.

Na primjer makrobiotička prehrana i dijeta s prirodnom i sirovom hranom dva su sasvim različita pristupa. Ljudi koji se hrane sirovom hranom, nikada ništa ne kuhaju, rijetko jedu kruh ili žitarice, oprezno izbjegavaju jesti voće i povrće zajedno, i nikada ne koriste sol. Ljudi koji koriste makrobiotičku prehranu, kuhaju gotovo sve, drukčije kombiniraju hranu i koriste sol. Oba načina djeluju i liječe tijela. Ali, niti jedan od ne može se preporučiti baš svakome.

Moj je osobni pristup prehrani jednostavan. Budite svjesni onoga što jedete. To je slično kao i obraćanje pažnje na ono što mislimo. Također možemo naučiti obraćati pažnju na svoja tijela i znakove koje nam šalje kada nam hrana odgovara ili ne odgovara.

izvor/ Atma.hr


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton