BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Sočne i svježe namirnice koje možete da jedete u julu

voce-i-povrce

Preporuka stručnjaka za ishranu je da unosite što više voća i povrća svakog dana, a najbolji način da to uradite je da birate svježe namirnice. Evo šta možete pronaći svježe na pijacama u julu.

1) KOMORAČ

Komorač pripada porodici peršuna, a zbog specifičnog ukusa, mnogi ga izbjegavaju. Tajna uživanja u ovom zdravom povrću je da ga kombinujete sa pravi namirnicama. Za salatu ga može komkbinovati sa ruklom, paradajzom, pomorandžom ili mandarinama.

2) BOROVNICE

Jedna šolja borovnica sadrži 84 kalorije i 4 grama vlakana. Borovnice su odličan izvor vitamina C i K, koji su od velike vežnosti za zdravlje kostiju. One takođe sadrže antioksidanat antocijanidin koji sprečava nastana kancera prostate.

3) MIROĐIJA

Mirođija ima finu aromu i minimalan broj kalorija. Jedna šolja mirođije sadrži četiri kalorije. Prepuna jei vitamina C, gvožđa, kalcijuma, kalijuma i cinka. Možete je koristi u sirovim jelima ili je dodajte pred kraj kuhanja.

4) TIKVICE

Pored toga što su ukusne, odličan su izvor vitamina C i preporučuju se kao osnovni sastojak u brojnim dijetama jer pomažu izbacivanje vode iz organizma i štetnih materija iz tijela. Obiluju vitaminom C, kalijumom, kalcijumom, fosforom i selenom. Poboljšavaju probavu, a preporučuju se kao savršen dodatak uz ribu i meso.

5) NEKTARINE

Jedna nektarina srednje veličine sadrži oko 60 kalorija, 2 grama valakana, a ne sadrži ni gram masti ili natrijuma.  Nektarine su i dobar izvor vitamina C, a sadrže i vitamine A, E, K, kompleks vitamina B i kalijum. Ako vaše nektarine nisu baš sasvim zrele, stavite ih u papirnu kesu sa bananama i jabukama. Etilen gas iz ovog voća pomoće njihovo sazrijevanje.

6) BROKOLI

Brokoli pripada porodici kupusa, a za svo povrće koje pripada ovoj porodici dokazano je da sprečava nastanak kancera. Brokoli je izuzetno bogat vitaminima A i C, kalijumom, vlakanima i vitaminom B. Najčešće se jede kao dodak jelima ili salata.

7) MALINE

Maline sadrže antocijan, moćno antizapaljensko jedinjenje, za koje je dokazano i da unapređuje memoriju. Studije su pokazale da maline mogu da smanje rizik od nastanka srčanih bolesti i dijabetesa.

8) KRASTAVCI

Krastavci sadrže veoma malo kalorija, nimalo holesterola, masnoća i soli. Omiljena su ljetnja salata, ali kako vrijeme prolazi, tako i njihovo sjeme postaje gorko, pa uživajte dok im sezona traje.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton