BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Evo kako ćete zaspati za 60 sekundi

Ponekad ni topla kupka, čaj od kamilice ili brojanje ovaca ne pomaže da utonemo u san iako smo vrlo umorni.

spavanje

To se događa zbog užurbanog načina života i stresa koji ne dopuštaju mislima da se smire već užurbano cirkulišu mozgom i u vrijeme kada bi trebalo da spavamo. Kada nismo opušteni u mislima i naše tijelo je u grču, to ne doprinosi mirnom snu.

Ovom tehnikom postiže se da više kiseonika uđe u pluća, a samim tim i u cijelo tijelo i tako ga opušta. Dr Endru Vajl, doktor školovan na Harvardu, veliki je zagovornik tehnike disanja 4-7-8 koja opušta mišiće i čisti misli, a temelji se na drevnoj indijskoj praksi, prenosi “Dejli mejl”.

Dr Vajl ovu tehniku preporučuje ne samo pred spavanje, već i tokom dana kada smo pod stresom.

Spavanje za 60 sekundi

  1. Izdahnite u potpunosti vazduh kroz usta uz glasno šištanje.
  2. Zatvorite usta, udišite tiho kroz nos i u mislima brojite do četiri.
  3. Zadržite dah brojeći do sedam.
  4. Ponovo izdahnite u potpunosti vazduh kroz usta uz glasno šištanje i neka to traje osam sekundi.
  5. Udahnite i ponovite ciklus tri puta za ukupno četiri udisaja.

Označeno , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza