BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Evo kako da spriječite oticanje nogu

Vrućina može da bude pogubna po noge, jer izaziva oticanje.

zena-sa-zdravim-nogama

Još ako putujete ili dugo sjedite, ovakvi problemi su gotovo neminovni.

-Sve što trebate je da listove tuširate hladnom vodom, izbjegavate da prekrštate noge i trudite se da što manje stojite u mjestu ili predugo sjedite.

-Ono što još možete da uradite jeste da napravite prirodan napitak.

-Isitnite list ili korijen peršuna i prelijte sa 4 dl vode, poklopite i ostavite preko noći da odstoji. Ujutro procijedite, dodajte sok od limuna i napitak je gotov. Trebalo bi da ga pijete tri puta dnevno, po 1 dl.

Možete da probate i sa drugim receptom.

-U litar vode dodajte četiri kašike sjemena lana i stavite na ringlu da se kuha 15 minuta.

Poklopite i ostavite da odstoji na toplom mjestu sat vremena, pa dodajte sok od limuna. Pijte čašu napitka na svakih pola sata, dok ga ne popijete. I tako radite narednih desetak dana.

(MOJEzdravlje)


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


One thought on “Evo kako da spriječite oticanje nogu

Komentariši


Vremenska prognoza