BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Evo zbog čega vas bole noge dok trčite

U nastavku donosimo uzroke neugodnih bolova u koljenima, ali i rješenja koja bi vam mogla pomoći.

pravilno-trcanje

Težina.

Trčanje je aktivnost koja ima jak impakt na sve dijelove tijela, ali vaša težina najviše opterećuje zglobove. Što ste teži, to je veći teret oslonjen na zglobove, posebno koljena. Svakako provjerite svoje tjelesni indeks mase i količinu masnih naslaga u tijelu. Ukoliko su iznad dopuštene granice, potrudite se izgubiti nekoliko kilograma prije trčanja.

Manjak snage.

Trčanje zahtijeva određenu snagu u mišićima koji podržavaju zglobove. Zato, ako želite trčati bez rizika od ozljeda, morate raditi vježbe snage za kvadricepse, guzu i listove. Za početak pokušajte sa svakodnevnim čučnjevima.

Dekompenzacija mišića.

Nažalost, nije dovoljno vježbati mišiće nogu. Vježbanje mišića cijeloga tijela obavezno je jer prilikom intezivnih vježbi kao što je trčanje, cijelo tijelo se aktivira. Također, ravnoteža koju ćete dobiti vježbanjem trbuha i leđa, rezultirati će i u pravilnijem držanju i spriječiti potencijalne ozljede.

Nedostatak napretka.

Ako niste navikli trčati, morate si zadati određeno vrijeme i intenzitet vježbanja. Primjerice, počnite 2-3 puta sedmično i prvo hodajte 10 minuta pa trčite 10 minuta. Svaki sedmice povećavajte vrijeme trčanja dok ne uspijete otrčati 40-50 minuta u komadu.

(Elle Spain)


Označeno , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza