BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Mali trikovi za dobar početak dana

Dobro jutro započinje već večer prije. Da biste dobili dovoljno sna krenite na spavanje osam sati prije nego što morate ustati jer upravo je toliko potrebno da bi se vaš organizam odmorio i regenerirao. Dovoljno sna nužno je za energiju narednog dana, piše zdravikutak.ba.

spreman-dorucak-i-poljupci-su-recept-za-odlican-jutarnji-seks-504x335-20100624-20101019014228-312037

Osim što je potreban dovoljan broj sati za spavanje, također je bitno da nam je u tom periodu san miran. To ćete postići tako da večer prije izbjegavate teška i sporo probavljiva jela jer izazivaju probavne smetnje i ometaju san, zbog čega bi se mogli probuditi neispavani i razdražljivi.

Ujutro si priuštite kvalitetan i obilan obrok jer je doručak najvažniji obrok u danu koji nam osigurava dodatnu energiju. Najprije natašte popijte čašu vode da nadoknadite tekućinu izgubljenu tijekom noći. U vodu možete dodati i limunovog soka koji će pokrenuti vaš metabolizam.

Doručak započnite voćem, s obzirom na to da organizam najbolje probavlja i iskorištava nutrijente iz voća pojedenog ranije tijekom dana. Konzumiranje voća tj. ugljikohidrata uvečer uskladištit će se u obliku masti jer organizam tu energiju neće moći potrošiti. Doručak neka bude bogat i vlaknima, punozrnati kruh ili nezašećerene žitarice odličan su izbor za početak dana. Biljni čajevi daleko su bolji izbor od kafe, a osvježavajući voćni sok također će doprinijeti razbuđivanju.

Ujutro se preporučuje razgibati tijelo da se ugriju zglobovi i mišići, pokrene cirkulacija i aktivira čitav organizam, što će daljnje dnevne aktivnosti učiniti mnogo lakšima. Pola sata laganog trčanja ili vježbe poput joge dobar su izbor za jutarnju rekreaciju.

Dan započnite bez stresa na način da sve pripremite večer prije, od popisa obveza do odjeće koju ćete obući i stvari koje morate ponijeti na posao ili u školu.

Istraživanja su pokazala da je čovjek iznimno osjetljiv na štetne utjecaje u periodu između 6 i 8 sati ujutro kada je sposobnost da se organizam obrani minimalna. Neka vam zato dan započne opušteno, radite ono što vam čini zadovoljstvo, bilo da je to kupka, čitanje knjige, šetnja na svježem zraku ili druženje s bližnjima.

Jutarnji ritual koji vam ne predstavlja napor, već užitak povoljno će utjecati na smirenost uma, uklanjanje stresa i opću dobrobit organizma.


Označeno , , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza