BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Svaki dan treba hodati stepenicama

Hodanje stepenicama je često opcija koja dolazi u obzir samo kada je lift u kvaru, ali danas sve više ljudi prepoznaje koliko dobrobiti za zdravlje i liniju donosi ova vrsta tjelovježbe.

stepenice

Donosimo 5 razloga zašto biste trebali hodati stepenicama.

Sagorijeva više kalorija od hodanja ili trčanja

Razna istraživanja dokazuju kako ćete ovim načinom tjelovježbe izgubiti puno kalorija, a prema nekim navodima za hodanje stepenicama je potrebno i do 7 puta više energije nego vožnja liftom, a 8 do 9 puta više nego sjedenjem. Penjanje stepenicama je sport, koji uključuje i trčanje uz stepenice, a troši jednaki broj kalorija kao da ste igrali odbojku ili košarku.

Štiti zdravlje srca

Istraživanja su već bezbroj puta potvrdila kako tjelovježba čini naše srce zdravim, samim time i ovaj tip aktivnosti će pridonijeti zdravlju srca

Smanjuje rizik od moždanog udara

Rezultati studije prevedene na sveučilištu Harvard potvrđuju kako redovna fizička aktivnost, pa tako i hodanje stepenicama, može smanjiti rizik od nastanka moždanog udara. Od ispitanih 11.000 muškaraca oni koji su prijavili kako se tokom dana popnu stepenicama do stana na trećem ili čak petom spratu, umanjili su rizik od moždanog udara za čak 29 posto.

Daje snagu

Skoro su svi mišići aktivni kada hodate stepenicama, a sve to znači da jačate svoj lokomotorni sustav. Kako biste ovu aktivnost učinili još zanimljivijom, prilikom hoda se ne držite za rukohvate i ne “mašite” rukama.

Jednostavno je

Za ovu aktivnost vam nisu potrebni nikakvi dodatni rekviziti, svaka sagrađena zgrada ima stepenice pa ne morate gubiti vrijeme na odlazak u teretanu. Također vam nije potrebna niti posebna odjeća ili obuća – penjati stepenicama se može i u odjelu i u gumenim čizmama – sve što trebate je volja, prenosi healthdigezt.com.


Označeno , , , , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton