BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Zdravom hranom protiv stresa

Kada se idući put budete osjećali loše ili budete pod stresom, posegnite za ovom hranom i svi problemi će nestati…

novi-specijal-zdrave-krave-o-prevenciji-i-lijecenju-depresije-504x335-20130102-20140620151452-753a7f564b19e663f45c842177db424f

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Narandže

Jedno njemačko istraživanje pokazalo je da vitamin C reducira stres, vraća krvni pritisak u normalu i smanjuje razinu kortizola, a uz sve to čini čuda za imunološki sistem.

Slatki krompir

Slatki krompir dobar je za rješavanje stresa jer jednim udarcem ubija dvije muhe – zadovoljava potrebu za ugljikohidratima i nečim slatki, a pun je raznih vitamina.

Sušene marelice

Bogate su magnezijem koji je prirodni neprijatelj stresa te ujedno pomaže pri opuštanju mišića.

Badem, pistacija i orah

Bademi su prepuni  vitamina B i E koji pomažu imunološkom sustavu, a pistacija i orah pomažu u snižavanju krvnog pritiska.

Puretina

Pripremite je na bilo koji način jer sadrži aminokiselinu L-tryptophan koja potiče lučenje serotonina uz koji smo automatski sretniji, a dokazano je da ima i umirujući efekt. To je razlog zašto se mnogi ljudi nakon obroka s puretinom osjećaju sretnije, pa čak i umornije.

Špinat

Pomanjkanje magnezija može dovesti do glavobolja i umora, a samo jedna zdjelica špinata sadrži 40% dnevnih potreba za magnezijem.

Losos

Dijete bogate omega-3 masnim kiselinama štite od srčanog udara, ali i sprečavaju prevelike i nagle skokove kortizola i adrenalina.

Avokado

Istraživanje The National Heart, Lung and Blood Instituta pokazalo je da je jedan od najboljih načina normaliziranja krvnog pritiska konzumiranje dovoljno kalija kojega u ovom voću ima napretek, štoviše tri puta više nego u bananama.

Zeleno povrće

Brokula, kelj i ostalo zeleno povrće prepuni su vitamina koji krijepe naš organizam u stresnim vremenima.

(cosmopolitan.hr)


Označeno , , , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza