BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Lijek za umorne noge

istegnute-noge

Bolne i umorne noge su sve češće posljedice dugotrajnog stajanja ili sjedenja na poslu. Današnji način života, ima mnoge štetne posljedice na mnoge dijelove ljudskog tijela, a jedne od posljedice ostavlja i na noge. Probleme sa nogama imaju većinom žene, a ukoliko ste i vi jedna od njih, te ne znate kako riješiti probleme, u nastavku vam donosimo nekoliko načina koji će vam pomoći.

 

Pomoći si možete tako da legnete na pod, i da noge podignete u zrak, te ih naslonite uz zid. Kroz samo par minuta krv će cirkulirati i početi se spuštati prema dolje. Ukoliko osjetite trnce u nogama, ne brinite jer je to samo znak da vam je proradila cirkulacija. Ostanite u ovom položaju nekoliko minuta. Možete i svaki dan tuširati svoje noge naizmjenično toplom i hladnom vodom. Noge tuširajte od stopala do bedara, te tuširanje na ovaj način provodite par minuta. Na ovaj način će proraditi cirkulacija u nogama, te će im se povratiti energija.

Kako bi maknuli osjećaj težine iz nogu, te potaknuli cirkulaciju u nogama, svako jutro nakon buđenja, deset minuta vježbajte vježbu vožnje bicikla, tako da legnete na pod, ispod stražnjice stavite dlanove, pa podignite noge i vozite bicikl. Nakon te vježbe podignite noge uza zid, te ih tako držite 5 minuta, kako bi se uklonio osjećaj težine koji osjećate u nogama.Nakon cjelodnevnog sjedenja ili stajanja, opustite svoje noge, tako da sjednete i u istu visinu postavite drugi stolac, na koji ćete podići noge. U tom položaju sjedite deset minuta.

Bilo bi dobro i kada bi svaki dan masirali svoje noge preparatima za ublažavanje upala, za to su najbolje kreme i gelovi namijenjeni za ovu vrstu problema. Najbolji su oni preparati koji u sebi sadrže eterično ulje ružmarina i ekstrakte divljeg kestena. Ova vrsta preparata ima najbolje djelovanje na umorne i upaljene noge, a pojačati će i mikrocirkulaciju, te regulirati tonus vena.

Navečer prije spavanja opustite svoje noge, tako da napravite toplu opuštajuću kupku, u koju dodate šaku soli i par listova ružmarina. Ukoliko imate jako natečene noge, vodi dodajte dvije šake listova matičnjaka, pa nakon kupke dobro istrljajte stopala peškirom, krenuvši od prstiju prema peti.

 


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton