BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Ne možete bez slatkog: Evo kako da smanjite želju za slatkišima

bez slatkisa

Djeluje teško, ali će vam sačuvati zdravlje i vitku liniju. Kad god odlučimo da smršamo, najteže nam je da se odreknemo slatkiša. A bez njih bi proces skidanja kilograma bio mnogo brži i efikasniji. Zato nutricionisti preporučuju da u svakodnevni jelovnik ubacite neke od namirnica koje će zadovoljiti potrebu za slatkim, a pritom su zdrave.

Paradajz. Sadrži visok nivo triptofana, materije koju tijelo pretvara u serotonin, a još je bogat hromom, mineralom koji umanjuje žeđ za hranom i reguliše nivo glukoze u krvi, pa je odličan saveznik u borbi protiv slatkih grickalica.

Kukuruz šećerac. Sadrži visok nivo antioksidanasa, vitamina, minerala i prehrambenih vlakana, zbog čega je višestruko koristan.

Kuhani krompir. Ova namirnica neće samo zadovoljiti potrebu za čokoladom, nego će i organizam snabdjeti vitaminom C, D i B6 i gvožđem.

Jabuka. Ovo je jedno od najboljih voća za zadovoljavanje želje za slatkišima, bogato je prehrambenim vlaknima, koja daju osjećaj sitosti i smanjuju glad.

Cimet. Ovaj začin, prijatnog mirisa i ukusa, sprečava nagle oscilacije u nivou glukoze, čime regulišu glad za šećerom.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton