BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Počela sezona kestena: 5 razloga da jedete pečeni kesten!

Kesteni su odličan izvor dijetalnih vlakana koji reguliraju nivo holesterola i stabiliziraju nivo šećera u krvi.

peceni kesten

Dijetalna vlakna smanjuju rizik od nastanka zatvora i poremećaja u radu probavnog sistema, a 80 grama pečenih kestena sadrži 4 grama vlakana, piše centarzdravlja.hr.

Stabiliziraju razinu energije

Većina orašastih plodova sadrži malo ugljikohidrata, zbog čega se preporučuju osobama koje žele smanjiti unos ugljikohidrata. Pečeni kesteni, s druge strane, sadrže nešto više ugljikohidrata. Naime, 80 grama kestena sadrži čak 45 grama ugljikohidrata. No, ti ugljikohidrati su složeni i oni podižu nivo energije. Za razliku od jednostavnih ugljikohidrata, tijelo složene ugljikohidrate probavlja puno dulje.

Potiču rad mozga

Kesteni su odličan izvor vitamina B kompleksa koji poboljšavaju zdravlje i izgled kože, a također potiču rad mozga. 80 grama kestena sadrži 21% preporučene dnevne doze vitamina B6, 15% folne kiseline, 14% tiamina i 9% riboflavina.

Prevencija niza bolesti

Kesteni su jako dobar izvor mangana, minerala s antioksidacijskim djelovanjem koji smanjuje razinu slobodnih radikala i prevencija su srčanih bolesti i kancerogenih stanica. Mangan će pomoći i u prevenciji prijevremenih znakova starenja.

Jačaju kosti

Kesteni sadrže bakar, mineral koji je ključan za održavanje zdravlja koštanog sistema. Bakar također utiče u proizvodnji crvenih krvnih stanica i potiče rad imunološkog sistema. Istraživanja su pokazala da osobe, koje unose zadovoljavajuću količinu bakra, imaju manji rizik od nastanka bolesti koštanog sistema.


Označeno , , , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza