BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Gubitak kilograma nakon poroda

beba

Mnoge majke nakon što rode pokušavaju izgubiti višak kilograma dobivenih u trudnoći sa razno raznim dijetama, ali im nikako ne uspijeva. Kako bi učinkovito izgubile višak kilograma nakon poroda, u nastavku vam donosimo nekoliko savjeta.

Naučite jesti polako! Nakon što pojedete obrok pričekajte barem 5 minuta, kako bi mogle znati da li ste uistinu i dalje gladne. Okus je taj koji organizam tjera na veće obroke, a glad je utažena već sa samo jednim obrokom. Kako bi raspoznali glad, morate jesti polako i nakon obroka malo pričekati da bi shvatili da vam je taj jedan obrok ustvari dovoljan.

Bilo bi poželjno da jedete pet obroka povrća i voća na dan. Od tih pet porcija, tri do četiri porcije bi trebalo biti povrće, jer voće sadrži puno šećera, koje neće dobro uticati na željeni gubitak kilograma.

Kalorije iz pića bi bilo najbolje izbjegavati. Primjerice kafa sa mlijekom može sadržavati 200 kalorija. Osim kafe sa mlijekom trebali bi izbjegavati gazirana pića, toplu čokoladu i shakeove. Sva ta pića debljaju, a uz debljanje imaju i nisku hranjivu vrijednost. Za žeđ i unošenje tekućine u organizam najpoželjnije je piti vodu, a možete si priuštiti jedno omiljeno piće na dan.

Hodajte uspravno i pazite da u niti jednom trenutku ne budete pogrbljeni. Leđa trebaju biti uspravna tako da dosegnete svoju pravu visinu, isprsite se, zategnite mišiće na trbuhu, zategnite stražnjicu i zabacite ramena u nazad. Isprobajte ovo držanje pred ogledalom kako bi vidjele koliko bolje izgledate kada se pravilno držite. Nakon nekog vremena ćete se naviknuti i vaš trbuh će izgledati puno bolje. Pravilnim držanjem ćete spriječiti napetost u ramenima i vratu, te bolove u leđima.

Najvažniji korak u gubljenju kilograma, je da jedete manje obroke. Što god jeli, jedite za trećinu manje nego što jedete inače. Svakom obroku provjerite količinu kalorija koje sadrži. Preporučena dnevna doza unosa kalorija u ženski organizam je 2000, ali vi bi trebali jesti i manje od te količine. Najbolje ćete to postići ukoliko hranu stavljate na male tanjure.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton