BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Joga za zglobove

joga

Ukoliko Imate problema sa zdravljem ljekara zapitajte bi li za popravljanje vašeg stanja bilo prikladno pokušati s jogom. Svakodnevno vježbanje joge neće samo vas i vaše mišiće držati u stanju opuštenosti, a zglobovima dati gipkost, već će vam možda i omogućiti da smanjite uporabu lijekova za ublažavanje boli. Spori pokreti mogu vam usto potaknuti imunološki sistem i pomoći u pobuđivanju cirkulacije krvi i limfe.

Niže ćemo opisati vježbe koje blagotvorno djeluju na ukočene zglobove. Polagano i pomno ih primjenjujte i izbjegavajte prenaprezanje. Nemojte razgibavati crvene i bolne zglobove.

Kruženje ramenima

Kružno pokrećite ruku iz ramena, jednu po jednu. Kružite nekoliko puta prema naprijed, a zatim natrag. Pokušajte to izvesti naprijed s ispruženom, a zatim i sa savijenom rukom.

Kruženje zapešćima

Polagano nekoliko puta kružite šakom iz zapešća najprije u smjeru kazaljke na satu, a zatim u suprotnom smjeru. Zatim savinite prste.

Kruženje stopalima

Pridržavajući rukom gornji dio stopala, okrećite ga u jednom i drugom smjeru, a zatim kružite njime bez pomoći ruku. Svinite nožne prste. Ponovite s drugim stopalom.

Bolovi u koljenu

Udobno sjednite, a noge ispružite ravno preda se. Savijte jednu nogu tako da petu, što bliže možete, privučete prema stražnjici. Izvijte stopalo, a onda ispružite nogu prema naprijed ne dotičući pod. Ponovite pet puta svakom nogom.

Bolovi u kukovima

Lezite na pod, opustite donji dio leđa i sastavite stopala. Polako udahnite pa jedno koljeno podignite prema prsima što više možete. Polako izdahnite, a nogu istodobno ispružite na tlo. Ponovite pet puta svakom nogom. Ponovite vježbu držeći rukom savijeno koljeno i kružno ga pokrećući. Na kraju ponovite vježbu pokrećući koljeno s lijeva na desno.

Isto tako, popraviti vaše zdravstveno stanje možete hranom. Radi ublažavanja simptoma u prehranu uvrstite namirnice u kojima ima beta-karotena, primjerice žute i narančaste plodine, zatim omega-3 masnih kiselina, primjerice plavu ribu i jezgričasto voće, te proantocijadina, primjerice, trešnje.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton