BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Kako do savršene guze?Mi znamo kako…

guza2

Izvodite čučnjeve prema propisanom rasporedu mjesec dana i više se nećete sramiti svoje stražnjice, nego je ponosno isticati. Guza i noge spadaju u gorljivu žensku problematiku i vječiti su izraz frustracija. Velika ili mala, spljoštena ili viseća, utegnuta ili klimava… Ne brinite, svoju guzu možete preoblikovati, no ne preko noći i ne čarolijom. Za rezultate je potreban trud, a on se mjeri znojenjem i izgubljenim centimetrima.

Postoje mnogi ftnes programi koji se ciljno koncentriraju na ovu regiju, a među poznatijima je Brazil Butt Lift trenera manekenki Victoria's Secret kataloga – Leandra Carvalha. Guza zahtijeva određene vježbe kojima možete dobiti rezultate: iz velike napraviti malu, čvrstu guzu koja idealno prkosi gravitaciji.

Kako do savršene guze?

Idealna vježba za guzu iz snova je čučanj. Postoje mnoge varijacije čučnjeva, a u ovom 30-dnevnom izazovu probajte što više vrsta odraditi” kako bi radili svi mišići stražnje lože, kvadricepsa i guze i tako pomogli smanjiti postotak masnog tkiva, a povećati mišićno.

Jedino uz čučnjeve možete imati lijepo oblikovanu guzu! Stoga probajte klasične čučnjeve, čučnjeve sa skupljenim nogama, sumo čučnjeve (u kojima su noge puno više raširene, a prsti stopala okrenuti prema van), čučanj sa skokom, čučanj koji prati naizmjence podizanje jednog koljena, čučanj s naizmjeničnim podizanjem ispružene noge i zategnutim stopalom… Kombinacijama nema kraja. Preporučamo da za jedan trening odaberete tri vrste čučnjeva i ukupni broj čučnjeva koji trebate odvježbati taj dan podijelite na te tri skupine.

Za bolje rezultate dodajte bučice ili prečku s utezima male kilaže. Pazite na držanje cijelog tijela, sjedajte duboko, čvrsto stisnite sve mišiće i ne posustajte. I obavezno nam javite rezultate… Isprintajte si ovaj mali šalabahter, zalijepite ga na neko vidljivo mjesto i odvažite se u jednomjesečnu pustolovinu koja će promijeniti vaš izgled.

30-dnevni raspored čučnjeva

  1. dan – 50 komada
    2. dan – 55 komada
    3. dan – 60 komada
    4. dan – odmor
    5. dan – 70 komada
    6. dan – 75 komada
    7. dan – 80 komada
    8. dan – odmor
    9. dan – 100 komada
    10. dan – 105 komada
    11. dan – 110 komada
    12. dan – odmor
    13. dan -130 komada
    14. dan – 135 komada
    15. dan – 140 komada
    16. dan – odmor
    17. dan – 150 komada
    18. dan – 155 komada
    19. dan – 160 komada
    20. dan – odmor
    21. dan – 180 komada
    22. dan – 185 komada
    23. dan – 190 komada
    24. dan – odmor
    25. dan – 220 komada
    26. dan – 225 komada
    27. dan – 230 komada
    28. dan – odmor
    29. dan – 240 komada
    30. dan – 250 komada
    31. ČESTITAMO NA SJAJNOJ GUZI!!!

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton