BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Wellness by Oriflame: Osnove zdravog mršavljenja

Vježbate i hranite se zdravo, ali kilogrami ne odlaze dovoljno brzo. Idealno, odnosno najzdravije mršavljenje, jest ono tokom kojega gubite pola do jedan kilogram sedmično.

wellnes

Kako biste ubrzali mršavljenje, slijedite ova pravila čiju djelotvornost su naučnici dokazali putem višegodišnjih istraživanja.

  1. Povećajte dozu kvalitetnog sna

Postoji idealna količina sna koja je potrebna za mršavljenje, povećanje mišićne mase i optimizaciju tjelesnih procesa, kao što su regeneracija tkiva, sinteza proteina, regulacija apetita i oslobađanje hormona rasta.Naučnici su ustanovili da veliki broj ljudi svaki dan spava manje od 7 sati. To je povezano sa smanjenom koncentracijom i povećanim rizikom od nastanka hroničnih bolesti i pretjeranim prejedanjem.Kvalitetan san je osnova dobrog početka dana. I ne samo to, već i zdravog mršavljenja, ističu brojni naučnici. Naime, uslijed dovoljno sna, bez mnogo svjetla, hormon rasta se luči i utiče na to da je naš metabolizam na zadovoljavajućem nivou. Mnogo svjesnije jedemo kasnije u toku dana, kao i to da imamo dosta više hormona malatonina, kojega zovu i hormon mladosti, a on se luči u noćnim satima u potpunom mraku iz pinealne žlijezde. Više smo mentalno i hormonalno uravnoteženi, što sve utiče na to da se emocionalno ne prejedamo u toku dana. I zato kvalitetan san prije svega. Preporučujemo Natural balance shake u jutro poslije buđenja, za koncentraciju, povećanje energije i smanjenje osjećaja gladi. Poslije doručka, naravno Wellness paket, koji će nas opskrbiti svim potrebnim vitaminima i mineralima.

  1. Povećajte unos vlakana

Jedite najmanje 20 grama vlakana dnevno, a možete ih pronaći u cjelovitim žitaricama, voću i povrću. Vlakna će vas duže držati sitima, što je odlična prednost kod mršavljenja. Preporučujemo Natural balance shake, koji u sebi sadrži vlakna i koji dokazano djeluje na stanje mršavljenja.

  1. Povećajte unos vitamina D

Tijelo ga proizvodi samostalno tokom izlaganja suncu, ali je potrebno unositi ih i putem namirnica i suplemenata. Pronaći ćete ga u ribi, a losos je definitivno jedan od najboljih izvora vitamina D, mlijeku, samo imajte na umu da mlijeko sa manjim procentom masnoće ima i manje vitamina D, jajima, a najbolja su organska i svježa, proizvedena na farmi gdje su koke na otvorenom. U obogaćenim žitaricama i gljivama šitakama. Preporučujemo Omega 3 masne kiseline od Oriflamea, koje su u super čistom i najkvalitetnijem izdanju, a nalazimo ih ili kao zasebno pakovane ili u Wellness paketu.

  1. Povećajte unos masti

Da, dobro ste pročitali. Dnevno trebate jesti 3 do 4 porcije zdravih masti. To su nezasićene masti koje možete pronaći u orašastim plodovima, avokadu, nekim vrstama ribe i čak u čokoladi.

  1. Povećajte unos proteina

Dnevno unosite 3 porcije proteina putem nemasnog mesa, mliječnih proizvoda ili mahunarki. Osim što su neophodni za zdravlje i razvoj, proteini će vas dugo držati sitima i pospješiti mršavljenje. Preporučujemo idealan odnos proteina – masti i ugljenih hidrata u Natural balance shakeu, kao i Wellness supe, koje u sebi sadrže proteine, vlakna i druge korisne stvari.

Mršavite zdravo, osjećajte se dobro i budite vedra duha uvijek i zauvijek . . .vaš dr.sc. Almir Popo


Označeno , , , , ,

Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton