BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


5 jednostavnih savjeta kako zaustaviti hrkanje

hrk

Hrkanje je nemoguće ignorisati Jednostavno je osobi koja hrče, ali ne i onima koji je okružuju. Zato je problemu hrkanja potrebno ozbiljno pristupiti.  Evo nekoliko trikova koji efikasno mogu riješiti ovaj iritantni problem:

Smršavite

Što imate više kilograma, to je potrebno više napora pri disanju. Gubitak samo nekoliko kilograma može riješiti problem hrkanja i srodnih poremećaja kao što su apneja za vrijeme spavanja. Normalna težina omogućuje slobodan protok zraka i vi ćete lakše i mirnije spavati.

Kupite ovlaživač zraka

Suhi zrak znači suha usta i nosne prolaze, što može izazvati hrkanje. Ovlaživač zraka održava sobu „vlažnom“ i pomaže u mirnijem snu.

Spavajte na boku

Spavanje na lijevom ili desnom boku otvara kanale, dok spavanje na leđima pritišće dišne kanale i time izaziva hrkanje. Ako ste skloni hrkanju i spavanju na leđima, isprobajte trik s lopticom.Ušijte tenisku lopticu u stražnji dio majice u kojoj spavate. Od nelagode ćete se prirodno prebacivati na bok dok spavate i to bez buđenja.

Pjevajte

Istraživači sa Sveučilišta Exeter u Velikoj Britaniji otkrili su ljudi hrkali znatno manje nakon pjevanja 20 minuta dnevno tokom 3 mjeseca. Pjevanje može pomoći učvrstiti mlohave mišiće gornjih disajnih puteva i s tim spriječiti hrkanje.

Trening

Hrkanje je rezultat mekog tkiva i mišića koji čine vaše disajne puteve. Jačanjem tih tkiva i mišiće s nekim jednostavnim vježbama možete smanjiti problem hrkanja. Primjer vježbe: nekoliko minuta kružite jezikom gore-dolje po usnoj šupljini.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton