BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Prirodno liječenje migrene

prirodno-lijecenje-migrene

Najjednostavniji način sprječavanja migrene jest pokušati, s iskustvom i pomoću dnevnika, prepoznati što u vas izaziva napade kako biste mogli izbjegavati ili ublažiti učinak. Primjerice, ako vam migrene donose stres i predmenstruacijske hormonalne promjene. Ako znate da vam bolest kretanja može izazvati migrenu, poduzmite mjere da se to ne dogodi, npr. prije dugog putovanja izbjegavajte velike obroke. Dnevnik vam može otkriti ciklus redovitih napada – kod većine ljudi koji pate od migrene, oni se pojavljuju svakih 10 do 40 dana. Kada otkrijte ciklus, znat ćete kada morate biti oprezni i čuvati se.

Spriječite nedostatak bilo koje hranjive tvari koji bi mogao povećati vjerojatnost migrene tako što ćete se hraniti uravnoteženo, uključujući namirnice bogate vitaminom B2 ili riboflavinom – primjerice, cjelovite žitarice, žumanaca, mlijeko, špinat i nemasno meso. Da biste izbjegli velike promjene nivoa šećera u krvi, jedite manje i češće obroke i birajte složene ugljikohidrate koji se sporo probavljaju, kao što su cjelovite žitarice i grah, a ne namirnice koje sadrže bijelo brašno ili dodani šećer.

Slatka, rafinirana hrana izaziva brzo povećanje nivoa šećera u krvi kod osjetljivih ljudi mogu izazvati napade migrene.

Da biste lakše otkrili izaziva li u vas neka namirnica napad migrene, vodite opsežan dnevnik o tome što jedete nekoliko tjedana. Neki ljudi ne podnose namirnice koje sadrže tiramin, aminokiselinu koja može izazvati migrenu utjecajem na krvne žile u mozgu. Tiramin sadrže čokolada, sir, govedina, jetra, jaja, pivo, crno vino i druga fermentirana hrana te neko voće i povrće (banane, naranče, šljive, plosnate mahune, špinat, paradajz).

Stres je jedan od najčešćih uzroka, pa ćete smanjiti rizik naučite li ga prevladati. Terapija opuštanja može biti vrlo korisna, a isto tako i masaža, joga, meditacija i aromaterapija. Neki ljudi izlaze na kraj sa stresom dok traje, ali podlegnu migreni poslije. Ako je to slučaj i kod vas, pokušajte prilagoditi način života da ne bude previše stresan.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton