BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Zbogom usamljenosti… trikovi da je se riješite

oblak

  1. Budite zauzeti- Radite stvari koje zahtjevaju vrijeme. Kada je raspored pun aktivnosti koje vas čine produktivnim i zaokupljenim, nećete imati vremena da mislite o tome kako ste usamljeni.

Volontirajte. Nađite honorarni posao. Pridružite se čitalačkom klubu ili teretani sa grupnim treninzima. Ostvarite uradi sam projekte. Samo izađite iz svoje glave.

Koje hobije volite? U čemu ste prirodno dobri? Šta ste oduvjek željeli da uradite, ali niste? Iskoristite ovu priliku i učinite to!

  1. Promjenite okruženje- Lako je sjediti kod kuće i dozvoliti danu da prođe dok vi gledate svoju omiljenu seriju. Kada ne menjate okruženje mučna usamljenost će se samo pogoršati. Obavite svoj posao u kafiću. Sjedite na klupi u parku i gledajte prolaznike. Dajte svom mozgu podsticaj koji će vas odvratiti od negativnih misli.

Provođenje vremena u prirodi može dobro uticati na vaše mentalno zdravlje. Ono smanjuje stres i takođe poboljšaa vaše fizičko zdravlje. Tako da, zgrabite ćebe i čitajte knjigu u parku na travi.

  1. Radite stvari koje čine da se osjećate dobro-  Kada radite stvari koje volite, na taj način ćete smanjiti osećaj usamljenosti. Razmislite o tome šta čini da se osjećate dobro? Meditacija? Čitanje? Pjevanje? Radite to. Izdvojite malo dragocjenog vremena na gajenje svojih strasti. Možete pitati pozanika sa posla ili teretane da li želi da vam se pridruži i tako steći novog prijatelja. Suzdržite se od korišćenja supstanci koje će otupjeti bol usamljenosti. Nađite zdrave aktivnosti koje čine da se osjećate dobro, a ne privremena rješenja koja samo pokrivaju ranu.
  1. Pazite na znake upozorenja  Ponekada u silnoj želji da pobjedite samoću možete prihvatiti svaku ponudu. Čuvajte se jer ljudi koji mogu uticati loše na vas žele da iskoriste to. Ranjivost često dolazi u paru sa samoćom i može vas učiniti lakom metom manipulativnih ljudi i zlostavljača. Evo kako da prepoznate ovakve ljude:

Izgledaju “previše dobro da bi bili istiniti”. Često će vas zvati i planirati zajedničke aktivnosti, djelujuću savršeno. Ovo mogu biti rani znaci da je neko zlostavljač koji želi da preuzme kontrolu nad vašim životom.

Ne uzvraćaju usluge. Možete ih pokupiti sa posla ili im učiniti uslugu vikendom, ali nekako oni nikada ne stignu da vam se oduže. Ovo je znak da vas iskorišćavaju.

Naljute se kada pokušate da provodite vrijeme negdje drugdje. Možda pokušavate da uđete u interakciju sa drugom osobom čija vam želja za kontrolisanjem ne smeta. Ako pokušaju da vas provjeravaju, vode računa gdje i sa kim idete, ili izraze zabrinutost što imate druge prijatelje, budite na oprezu.

  1. Obratite pažnju na voljene osobe

Onima koji teže nezavisnosti ponekad može biti teško da zavise od drugih. Ako se osjećate usamljeno, obratite se bliskom rođaku ili prijatelju – čak i ako su miljama daleko. Jednostavan poziv vam može popraviti raspoloženje.

Možda vaši najdraži ni ne znaju da prolazite kroz težak period. Ne morate da im kažete sve ako vam nije ugodno. Podjelite sa njima samo onoliko koliko vam prija, a oni će sigurno biti počastovani što ste im se obratili.

  1. Pronađite ljude poput vas

Najlakše mjesto za početak je internet. Postoji dosta mreža koje povezuju ljude na lokalnom nivou. Povežite se sa ljudima koji djele vaše hobije i interesovanja. Razmenjujte knjige i filmove volite, ili odakle ste i gdje trenutno živite. Postoje grupe pogodne za svaku situaciju.

Samo nađite priike za socijalizaciju i iskoristite ih. Potražite onlajn fitnes grupu. Grupu ljubitelja stripova. Prijavite se za radionicu slikanja o kojoj ste razmišljali na poslu. Uključite se. Stvorite prilike. Započnite razgovor. To je jedini način da se šablon usamljenosti promjeni.

Ovo može zahtjevati da izađete iz svoje zone komfora, ali morate da to posmatrate pozitivno, kao izazov. Ako vam se ne sviđa, možete odustati u svakom trenutku. Najčešće ne samo da nećete biti povrijeđeni, već ćete i nešto naučiti iz nove situacije.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton