BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Budite aktivni – budite sretni!

Athletic couple on a jog

Uvjereni smo da se hranimo zdravije od naših nena i djedova, ali činjenica je da danas ima gotovo dva puta više pretilih osoba u poređenju sa podacima prije dvadeset godina. Zašto? Griješimo, jer uopšte ne živimo tako zdravo, a pogotovo nismo fizički aktivni kao što mislimo.

Sportom se aktivno bavi jako malo ljudi. Uopšteno uzevši, u životu smo isuviše lijeni. Sjedimo u automobilu, za radnim stolom, pred televizorom, kompjuterom… Rad na poslu i u domaćinstvu manje je naporan nego što je bio prije dvadeset godina. Mašine sada obavljaju najteže poslove kako u industriji tako i na poljoprivrednim imanjima, a sve je više ljudi zaposleno u uslužnim djelatnostima što samo dalje produžava stanje fizičke neaktivnosti ljudi.

Stručnjaci sportske medicine, ali i ljekari i nutricionisti i svi koji vode brigu o zdravlju ljudi, savjetuju zbog ovakvog načina života, svakodnevno dodatno kretanje pri kojem sagorijeva 300 do 400 kalorija. Najbolja aktivnost je svakodnevna šetanja bržim korakom u trajanju pola sata uz lagani kondicijski trening kao što je biciklizam, plivanje ili tjelovježba najmanje tri puta sedmično po pola sata.

Svaki drugi vid fizičke aktivnosti koji se svakodnevno obavlja u trajanju od  najmanje 30 minuta poboljšava metabolizam i probavu unesene hrane u organizam, poboljšava raspoloženje, pozitivno utiče na san i pospješuje lučenje serotonina – hormona sreće, a što su glavni aduti zdravog života.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton