BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Zdravi i lijepi u deset koraka…

istezanje-nogu

1. Ne držite dijetu

Problem se prvo riješava u glavi. Odlazak na dijetu je stres jer čim sebi nešto zabranite tijelo kao da traži baš to. Razmišljajte o dijeti kao o trajnoj promjeni načina prehrane koji će vam pomoći da postignete i zadržite željnu liniju. U prehranu uključite više voća i povrća, vlakana i vode.

 

2. Vodite računa o svojoj težini

Važite se i mjerite, ali nemojte biti opsjednuti kazaljkom koja pokazuje težinu. Koristite mjerenje kao predostrožnost. Kada primjetite da se vaša težina promijenila znati ćete kako je vrijeme da uključite alarm i promijenite način života.

 

3. Vježbajte

Vježbanje je odličan način za podizanje raspoloženja i sagorijevanje kalorija. Već 15 minuta brzog hoda dnevno je put u pravom smjeru. Pronađite način vježbanja koji vam najbolje odgovara i povećavajte minutažu.

 

4. Ne rješavajte probleme hranom

Maknite hranu sa liste stvari koje vam pomažu da se osjećate bolje. Sladoled i čokolada neće riješiti problem već ćete se na kraju osjećati još gore. Umjesto slatkiša pripremite opuštajuću kupku, nazovite prijateljicu ili pojačajte muziku do kraja i skačite.

 

5. Prestanite jesti kada osjetite da ste siti

Ispišite se iz kluba “moram pojesti sve što je na tanjuru”. Jedite polako i sa razumom, a kada osjetite da ste siti odložite pribor bez obzira na hranu koja je ostala na tanjuru. Osim viška kilograma riješiti ćete se i osjećaja nadutosti.

 

6. Ne okružujte se slatkim izazovima

Umjesto da kuhinjske ladice i ormariće koristite kao skladište kalorijskih bombi u obliku slatkiša stavite zdjelu sa voćem na stol. Volite li peći torte i kolače smnajite količinu. Smjesu iz recepta prepolovite na pola, a dio kolača odnesite susjedima.

To ne znači da se morate odreći slatkih zalogaja, ali neka vam ne budu na dohvat ruke.

 

7. Ne odričite se

Ne dopustite da vas zabrana odvede ravno u prejedanje. Dopustite sebi slatke zalogaje, ali neka budu mali. Umjesto da nakon odricanja grabite sve što vam dođe pod ruku, odaberite tačno ono što želite, uzmite malu količinu, jedite polako i uživajte.

 

8. Ne preskačite doručak

Doručak je obrok koji ne smijete preskakati. Razlog je jednostavan, sve dok ne pojedete nešto ujutro vaš organizam ne počinje raditi. važno je da nešto pojedete unutar sat vremena nakon buđenja.

 

9. Hodajte po uredu

Čestim ustajanjem od radnog stola i hodanjem po hodnicima potrošiti ćete kalorije unesene tokom dana.

 

10. Ne preskačite obroke

Organizam koji radi ne smije biti bez hrane više od šest sati jer se njegov rad usporava. Nakon tog vremena spopadne vas glad koju ne možete kontrolisati pa jedete sve što vam dođe pod ruku. Kako bi metabolizam radio cijelo vrijeme najbolje je jesti manje obroke svaka tri do četiri sata.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton