BHZdravlje

Nema reklama za prikazivanje


Najbolja hrana za večeru

hrana-vece

Znamo da ne smijemo jesi kasno navečer jer se od toga debljamo. Posljednji obrok u danu bi trebao biti skroman i lagan. Ako opteretimo želudac prije spavanja masnom i ljutom hranom dogodit će se probavne smetnje, žgaravica i nadutost. No, ako ste jako gladni ne biste trebali ništa ne jesti.

Bitno je samo da ne jedete sve što vam dođe pod ruku nego pojedite konkretan i zdrav obrok. Organizacija i planiranje večere će vam pomoći u tome. Znate da nije isto pojesti navečer vrećicu čipsa ili čokoladu ili svježi sir s tunom.

Svakako, ako ne možete ne jesti prije spavanja, jedite hranu koja vam neće opteretiti želudac, a što će vas ipak zasititi. Možete si napraviti fine obroke, a ipak ne nagomilati neželjene kilograme.

Dva do tri sata prije spavanja ne bi trebalo večerati i to je zlatno pravilo. Isto tako, trebate pripaziti na količinu obroka i trebali bi izbjegavati ugljikohidrate. Povrće i proteini će zadovoljiti sve vaše nutritivne potrebe i nećete u organizam unijeti nepotrebne kalorije. Dakle, ugljikohidrate izbacite iz jela prije spavanja.

Prilagodite prehranu svome dnevnom ritmu, tako da ako oko 7 navečer još niste gladni, ne postanete gladni baš kad trebate ići spavati. Tempiranje dobrog vremena večere će vam pomoći ako se borite s viškom kilograma.

Ako morate grickati nešto navečer neka to budu orašasti plodovi. Orasi, bademi, lješnjaci ili indijski oraščići će vam dati energiju i zasititi vas. Naravno, iako su zdravi, ne smijete pojesti cijelu vrećicu. Odredite si koliko ćete komada pojesti i toga se držite. A tu naviku jedenja orašastih plodova možete napraviti i preko dana kao međuobrok.

Mnogi ljudi ne mogu zaspati ako su gladni, pa tempirajte večeru da vam se ne dogodi glad prije sna i nikako ne preskačite večeru jer bi mogli pasti u napast da pojedete prvo što vam padne pod ruku. Glad možete ublažiti i čašom vode i to će vam sigurno pomoći.


Podijeli s prijateljima

Vezani sadržaji

BH Zdravlje na facebooku


Komentariši


Vremenska prognoza

Funded by Norwegian Ministry of Foreign Affairs | Implemented by and | In cooperation with Ministry of Health of Tuzla Canton